וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל תמונה שנערכה בפוטושופ: קייט מידלטון מתנצלת

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 14:24

"רציתי להתנצל על כל בלבול שגרמה התמונה המשפחתית": נסיכת וויילס עוררה סערה לאחר שפרסמה תמונה משפחתית ערוכה בצורה חובבנית לכבוד יום האם. התגובות אילצו אותה להוציא הודעת התנצלות

חודשים של ספקולציות לגבי מקום הימצאה של קייט מידלטון, נסיכת וויילס ויורשת העצר לכתר הבריטי, הסתיימו בפרסום תמונה משפחתית מטעם משפחת המלוכה. אלא שהתמונה עוררה סערה גדולה לאחר שנחשפה כערוכה בצורה חובבנית בפוטושופ או בכלי AI (בינה מלאכותית). למעשה, העריכה עד כדי כך חובבנית, שסוכנויות הידיעות AP ורויטרס הוציאו הוראות חריגות להסיר את התמונה מהמאגר שלהן.

חוסר המקצועיות בתמונה בולטת לעין. אם המטרה הייתה להרגיע את הציבור לגבי מצבה של מידלטון, התמונה השיגה את ההפך הגמור. התדהמה הייתה כה גדולה, שהבוקר (שני) נאלצה העורכת של התמונה להתנצל בחשבון האינסטגרם הרשמי של הנסיך והנסיכה. "כמו צלמים חובבים רבים, אני נוהגת מדי פעם להתנסות בעריכה. רציתי להתנצל על כל בלבול שגרמה התמונה המשפחתית שפרסמנו אתמול. מקווה שלכל החוגגים היה יום אם שמח", נכתב בפוסט שנחתם באות C (החתימה המסמלת את שמה של נסיכת וויילס).

ובוא נתעכב רגע על הפרטים: החיוכים על הפנים של כל המצולמים מאולצים מאוד כאילו נערכו בפילטר של אינסטגרם. בנוסף, מידלטון יושבת בתמונה - דבר מובן בהתחשב בכך שעברה ניתוח בטן מסתורי בחודש ינואר - אבל הפרופורציות בתמונה נראות לא נכונות. האם הזרועות שלה באמת ארוכות כל כך? ככל שמתבוננים בתמונה יותר, כך היא נראית יותר ויותר תמוהה.

פרסום התמונה הזאת מגיע לאחר חודשים בהם נעלמה מידלטון מעיני הציבור. משפחת המלוכה שמרה בקנאות על מצבה הבריאותי ועל הסיבה להיעדרותה, מה שהוביל לתאוריות קונספירציה רבות. הפצת תמונה ערוכה בצורה ברורה ביום האם הבריטי לא עוזרת לפזר את הערפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully