וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התשובה שלו ליוטיוב: אילון מאסק ישיק אפליקציית סרטונים

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 15:06

טוויטר (כיום X) תשיק בקרוב אפליקציית סרטונים לטלוויזיות חכמות, בדומה ליוטיוב, כחלק מניסיון להגדיל את רווחיה ולהתמודד עם ירידה בשימוש. הנה כל הפרטים

אילון מאסק. GettyImages
אילון מאסק/GettyImages

מאז שאילון מאסק רכש את X לשעבר טוויטר) באוקטובר 2022, הוא ניסה דרך יוזמות שונות להגדיל את רווחי החברה. כעת, הבעלים של טסלה ושל SpaceX צפוי לתחום הסטרימינג עם השקת אפליקציית סרטונים ייעודית לטלוויזיות חכמות, כך מדווח אתר SamMobile. מאסק אישר את הפרסום בציוץ ב-X: "בקרוב תוכלו לצפות בסרטונים הארוכים האהובים עליכם מ-X ישירות בטלוויזיות החכמות שלכם".

אפליקציית הווידאו תאפשר למשתמשים לצפות בתכנים על טלוויזיות חכמות של סמסונג ו-Fire TV של אמזון. מהלך זה תואם את הצהרתו האחרונה של מאסק כי X תהפוך לפלטפורמה המושתתת על וידאו - וכזו ש-"יש בה הכל", מאפליקציית צ'אט ועד אפליקציית תשלומים. לדבריו, 80% מהפעילות ב-X כיום כוללת צפייה בסרטונים.

ההכרזה מגיעה לאחר חדשות פחות טובות עבור הרשת החברתית, כאשר מחקר של Edison Research מצא כי ב-2024 נרשמה ירידה של 30% בשימוש באתר ביחס לשנת 2023. בניסיון לעצור את הירידה ולהישאר פופולארית, X משקיעה רבות בתמיכה ביצירת תוכן ובמשיכת מפרסמים. צעד נוסף בכיוון זה היה ההכרזה בפברואר על השקת כלים שיאפשרו למפרסמים לפרסם לצד תכנים של יוצרים נבחרים, כך לפי דיווח ב-Forbes.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully