וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה מתמשכת: תלמיד בית ספר נפצע קל מפיצוץ סמארטפון

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 9:44

הפעם זה הסתיים בפציעה בלבד: תלמיד תיכון בבית ספר בוושינגטון הבירה נפצע באורח קל כתוצאה מפיצוץ סמארטפון. ובאיזה דגם מדובר?

הסמארטפון שהתפוצץ. DC Fire and EMS, אתר רשמי
הסמארטפון שהתפוצץ/אתר רשמי, DC Fire and EMS

סמארטפונים מתפוצצים וסוללות מתלקחות אינם דבר חדש, וחוזרים ומדגישים את הצורך במודעות גבוהה ובשימוש זהיר. בשבוע שעבר אירע מקרה נוסף, בו תלמיד בבית ספר תיכון בוושינגטון הבירה נפצע קל לאחר שטלפון סלולרי התפוצץ. למרבה המזל, הפעם הסתיים האירוע בפציעה קלה בלבד.

לפי הדיווח, שפורסם בכלי תקשורת מקומיים, הסמארטפון, ככל הנראה מדגם ZTE A72s, התפוצץ בשירותים בבית הספר. החוקרים מעריכים כי ההתלקחות נגרמה מתקלה בסוללת הליתיום-יון של הטלפון, אך הסיבה המדויקת עדיין נבדקת.

בדוברות כבאות והצלה מסרו כי התלמיד נפצע באורח קל בלבד. בעקבות האירוע, פרסמה המחלקה ברשת החברתית X (טוויטר) טיפים למניעת מקרים דומים, ובהם: שימוש בכיסויים שלא לוכדים חום, הרחקת הטלפון מאור שמש ישיר, שימוש במטענים מאושרים והימנעות מכיסים צמודים, במיוחד בזמן הפעלת אפליקציות עתירות משאבים.

כמו כן, נזכיר כי רבים מתפתים לקנות מאתרים סיניים מטענים או כבלים זולים מאוד, שלא מסוגלים לשאת או לייצר היטב את הזרם היציב שסוללה זקוקה לו כדי להיטען - ואלה הופכים לסכנת דליקה לעצמם - ולסוללה. ובכלל, תהיו נחמדים לסוללות שלכם. אם לא תעמיסו עליהן טמפרטורות קיצוניות, לא תחשפו אותן לחבלות או חבטות - הן עשויות לשרת אתכם נאמנה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully