וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדיר במיוחד: המחיר של אייפון מהדור הראשון צפוי לשבור שיא

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 11:02

האייפון הראשון בנפח של 4 גיגה-בייט מוצע למכירה פומבית עם מחיר התחלתי של 10,000 דולר. מומחים מעריכים שהמכשיר יימכר במחיר שיא ויחצה את רף ה-190 אלף דולר, בעקבות מצב האריזה המושלם שלו

אייפון 2G שנמכר במכירה פומבית. LCG Auctions, אתר רשמי
סגור באריזה: האייפון 2G שנמכר במכירה פומבית/אתר רשמי, LCG Auctions

מחירי האייפון הראשון עולים בהתמדה בשנים האחרונות, ודגם נדיר במיוחד סגור באריזה אטומה בנפח של 4 גיגה-בייט, שיוצר רק במשך חודשיים בשנת 2007, מוצע כעת למכירה פומבית, וייתכן ויהיה הראשון מסוגו. אספנים צופים התעניינות רבה במכשיר, שצפוי להימכר במחיר גבוה.

דגם ה-4 גיגה-בייט של האייפון הראשון נחשב לנדיר במיוחד. אפל הפסיקה את ייצורו כחודשיים לאחר ההשקה. כתוצאה מכך, נותרו בעולם רק מספר קטן של מכשירים כאלה. ביולי נמכר דגם 4 גיגה-בייט במצב אחר במחיר שיא של 190,000 דולר, פי שלושה מהשיא הקודם. מחיר השיא לאייפון בנפח 8 גיגה-בייט, הוא 63,000 דולר.

"הפריט שאנו מציעים זהה לשיאני המחיר שהוזכרו קודם לכן - זהו דגם ראשון בנפח 4GB במצב אטום מקורי. חזית הקופסה מרשימה עם צבעים עזים ללא סימני דהייה", נכתב במודעה של בית המכירות LCG Auctions. "שבע מתוך שמונה הפינות חדות ושמורות, כל הקצוות ללא פגע, וכל אחד מששת הצדדים נראה חדש לחלוטין ושמור בצורה מושלמת. האיטום מקורי נקי עם תפרים מדויקים. ישנם סימני מדף קלים מאוד והתוויות בגב הקופסה שמורות מתחת לאיטום. דוגמה מדהימה".

סטיב ג'ובס באירוע ההכרזה על האייפון הראשון, 2007. GettyImages
דגם ה-4 גיגה-בייט של האייפון הראשון נחשב לנדיר במיוחד. סטיב ג'ובס באירוע ההכרזה על האייפון/GettyImages

המחיר ההתחלתי של המכשיר הוא 10,000 דולר, והמכירה הפומבית פתוחה למשך שבועיים. מומחים מעריכים שהאייפון יימכר במחיר שיא ויחצה את רף ה-190 אלף דולר, בעיקר בזכות מצב האריזה המושלם שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully