וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל המלחמה: דינמיקה מכרה יותר מ-300 אלף סמארטפונים בשנה

במהלך 2023 נרשם גידול במכירות של 12% עם למעלה מ-300 אלף סמארטפונים. החברה מדווחת על הכנסות שיא ברבעון 4 לשנת 2023 "רבעון מלחמה", גידול של 14% בהכנסות מול רבעון קודם ושל 18% מול רבעון מקביל, ובכך מגיעה לשיא של כל הזמנים

השקת אייפון 15 בצל המלחמה. יחצ,
הטלפונים ממשיכים להימכר/יחצ

דינמיקה מפתיעה את השוק ומדווחת היום (שלישי) על הכנסות שיא ברבעון 4 לשנת 2023 "רבעון מלחמה", עם גידול של 14% בהכנסות מול רבעון קודם ושל 18% מול רבעון מקביל, ובכך מגיעה לשיא של כל הזמנים. כמו כן, במהלך 2023 נרשם גידול במכירות של 12% עם למעלה מ-300 אלף סמארטפונים.

מדובר בהכנסות שיא כל הזמנים מאז הקמת החברה וכל זאת בצל המלחמה, עם מגבלת טיסות לייבוא מכשירים, שער חליפין גבוהה ותנודתי, עובדים במילואים, סניפים סגורים בצפון ובדרום ואילת שהפכה לעיר מפונים שם יש לדינמיקה 6 סניפים.

שוק המובייל בעולם ובישראל חווה התכווצות משמעותית אחרי הקורונה בשנים 2022-2023, ועל פי הערכות מדובר בכ-17-20%. רשתות מובייל מוכרות נאלצו להצטמצם ואף לסגור את דלתותיהן, וחלקן נאלצו לפזול לתחומים נוספים כמו הטואלטיקה על מנת לשמור על רווחיות ולקבל חמצן לנשימה. שנת 2023 הייתה מורכבת עוד יותר בענף המובייל, במהלכה חברות רבות וותיקות נסגרו. גם הדוחות שפורסמו בימים האחרונים מחזקים את המגמה של ירידה חדה בהכנסות וברווח בענף.

הדוחות שהתפרסמו מעידים על יציבות. היום מראים שדינמיקה הינה חברת המובייל עם הצמיחה הגבוהה ביותר בישראל. החברה מדווחת על הכנסות שיא כל הזמנים לצד שמירה על רווחי השיא של 41 מיליון שקל (רווח נקי).

אלי אדדי. יחצ,
אלי אדדי/יחצ

אלי אדדי, מנכ"ל דינמיקה: "מהיום הראשון למלחמה הבנו שאנחנו צריכים לעשות כל מאמץ לייצר שגרה עבור הלקוחות, העובדים שלנו. המוצר שלנו חיוני והיה חשוב לנו להיות שם עבור הלקוחות בכל מקום שהיו צריכים אותנו ובכל שעה. כבר בתחילת המלחמה החלטנו לעשות כל מאמץ להפעיל את כל הסניפים, למרות המורכבות של עובדים חסרים שיצאו למילואים, אימהות שנשארו בבתים עם ילדים. הפעלנו ניידת תיקונים בבסיסים ושטחי כינוס בדרום ובצפון ותיקנו ללא עלות מכשירים לחיילים, לצד הפעלת "רכבת אווירית" לייבוא סוללות גיבוי, מטענים, מכשירים "טיפשים" וכל זאת לטובת סיוע ותמיכה בכוחות הבטחון וההצלה. אתר דינמיקה הוכיח את עצמו גם הפעם כאתר המוביל בקטגוריה, יעיל ונוח לביצוע הזמנות עם שליחות מהיום להיום לצד שירות התיקונים הייחודי שלנו שיודע להגיע עד הבית.

"היינו בין המפרסמים הראשונים שחזרו למסך עם פרסומות מותאמת לתקופה שמטרתן לסייע לאנשים עם מוקד תמיכה מיוחד שהקמנו. גנזנו פרסומת שצולמה ערב המלחמה ולא התאימה לתקופה ובמקומה עלינו עם סרט שמנגיש את השירותים הרלוונטיים שלנו ללקוחות ביניהם: מוקד מיוחד לתמיכה בלקוחות בימים הראשונים למלחמה. הפעלנו שירות תיקונים עד הבית, שמנו דגש על משלוחים מהיום להיום. ילדים בבית, אין לימודים, וכולם צריכים את הטלפון, מוצרי גיימינג, מחשב, אוזניות כי כולם חזרו לזום. היה אפקט מיני קורונה".

דינמיקה התחילה את שנת 2024 בצל שתי השקות: השקת האייפון 15 שהתחילה עוד בסוף 2023, ואת השקת ה-Galaxy S24. בתחילת 2024, יצאה דינמיקה בקמפיין השקת סמסונג בדיגיטל ובטלוויזיה, ומיד אחריו בקמפיין אייפון. החיבור של שני מותגי העל שהוא ייחודי בענף, זו החוזקה של דינמיקה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully