וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא עוד צילומי מסך חשאיים: וואטסאפ משדרגת את הגנת הפרטיות

עודכן לאחרונה: 14.3.2024 / 9:43

אוהבים לצלם תמונות פרופיל של אנשים ללא ידיעתם? וואטסאפ תקשה עליכם, לפחות בדרך המסורתית שכולנו מכירים (היטב). ובכל זאת, יש פתרון אחר שתצטרכו להכיר

וואטסאפ. ShutterStock
וואטסאפ/ShutterStock

כולנו עשינו את זה: רצינו לשתף את תמונת הפרופיל של מישהו בוואטסאפ, בלי שהוא ידע. אולי זה היה חבר ילדות נשכח, אולי קראש חדש, או סתם סקרנות לגבי אדם שצירפתם לקבוצה. כעת, וואטסאפ הופכת את המשימה הזו לקצת יותר קשה. על פי דיווח ב-Android Police, וואטסאפ משיקה עדכון חדש שיחסום את האפשרות לצלם מסך של תמונת הפרופיל של אנשי הקשר שלכם.

לפי אתר 9to5google, לא הופיעה הודעת אזהרה בעת ניסיון לצלם מסך של תמונת פרופיל רגילה, ובבדיקה שעשינו בוואלה! טכנולוגיה כל ניסיון לצלם צילום מסך בעת צפייה בתמונת פרופיל מלאה במסך מלא, מסתיימת בהודעה "יישום זה אינו מאפשר צילום מסך".

עם זאת, למרות שינוי פרטיות משמעותי זה, עדיין ניתן לצלם צילום מסך של תצוגת המקדימה המוקטנת של תמונת הפרופיל אותה ניתן להרחבה בעת הצגת כל שיחות הוואטסאפ. זוהי תמונה ברזולוציה נמוכה יותר מתמונת הפרופיל המלאה שלכם.

פרסומת תלת ממד בכיכר פיקדלי בלונדון להודעות פרטיות של ווטסאפ/WhatsApp

חסימת צילומי מסך של תמונות פרופיל בוואטסאפ נועדת ככל הנראה למנוע התחזות ובעיות פרטיות אחרות. שירותי מסרים אחרים הפועלים על מספר פלטפורמות, כגון טלגרם וסיגנל, לא מציעים כיום פונקציונליות זו. לשיפור נוסף של הפרטיות, ניתן להסתיר את תמונת הפרופיל שלכם בוואטסאפ על ידי מעבר אל הגדרות > פרטיות > תמונת פרופיל. משם תוכלו לקבוע מי יראה את תמונת הפרופיל שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully