וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NESS קיבלה את תו הפלטינה היוקרתי מטעם מכון התקנים הישראלי

NESS היא החברה הראשונה והיחידה בעולמות מערכות מידע ואבטחת מידע בישראל לקבל את תו הפלטינה ובכך היא מצטרפת לנבחרת מצומצמת של 75 חברות ישראליות

גיא דנציג. יחצ,
גיא דנציג/יחצ

חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, קיבלה ממכון התקנים 5 תווי איכות, במספר עולמות תוכן, ושילובם מעניק לחברה את "תו הפלטינה" הגבוה לאיכות.

NESS היא החברה הראשונה והיחידה בעולמות מערכות מידע ואבטחת מידע בישראל לקבל את תו הפלטינה ובכך היא מצטרפת לנבחרת מצומצמת של 75 חברות ישראליות בלבד, ממגוון סקטורים, בעלות תו תקן זה.

תו איכות יוקרתי זה הינו פועל יוצא של תפישת ערך איכות השירותים אשר מעניקה החברה ללקוחותיה, ומלווה את NESS כמי שמובילה את עולם הפרויקטים והשירותים המנוהלים בישראל.

אביטל וינברג. דרור כץ,
אביטל וינברג/דרור כץ

כאמור, כדי לקבל את תו הפלטינה, יש צורך להחזיק ב-5 תווי איכות שונים ואכן, NESS מחזיקה בחמשתם: התעדה למערכת ניהול איכות, התעדה לפיתוח תוכנה, התעדה למערכת ניהול שירותיIT , התעדה למערכת ניהול אבטחת מידע והתעדה לאבטחת מידע לשירותי ענן.

כל התעדה נדרשת לתחזוקה שוטפת באמצעות יישום שלה בכל מתקני ומערכות החברה ומצריך ביצוע מבדקים פנימיים שוטפים מספר פעמים במהלך השנה, לצד ביצוע מבדקים חיצוניים של מכון התקנים מידי שנה. לאחר שעמדה בהצלחה בתהליכי הבדיקה הקפדניים, העניק מכון התקנים הישראלי ל- NESS את תעודת הפלטינה.

גיא דנציג, משנה למנכ"ל NESS: "שמחים להצטרף למועדון מצומצם של חברות ישראליות שזכו לתו פלטינה וגאים להיות החברה היחידה בעולמות ה-IT ואבטחת המידע לקבלת תו זה מטעם מת"י. תו יוקרתי זה, הינו עוד הוכחה לפוקוס המרכזי על איכות ושירות החרוט על דגלנו לטובת מאות ארגונים מהמובילים במשק הנמנים על לקוחותינו. אנו מאמינים כי הדרישה לתו פלטינה בנושא האיכות הינו סטנדרט הכרחי עבור ארגונים מכלל מגזרי המשק הצורכים שירותים ופתרונות בעולמות השירות, אבטחת המידע והטכנולוגיה".

אביטל וינברג, סמנכ"ל גוף ההתעדה במכון התקנים הישראלי: "נס, חברה ותיקה בתחום שירותי טכנולוגיית המידע ואחת הגדולות בהן, היא מציגה במשך שנים תהליכי שיפור בתחומים השונים, והיא מרחיבה את ההתעדות שלה לתחומים הרלוונטים. מכון התקנים שמח לסייע לנס במהלך החשוב הזה, שבשורה התחתונה משפר את התהליכים בנס לטובת לקוחותיה" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully