וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור חדש באופק: אפל תחשוף שני דגמי איירפודס בסתיו הקרוב

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 13:47

אפל צפויה להשיק בקרוב איירפודס חדשות עם עיצוב משופר, טעינה מסוג USB-C ודגם פרימיום עם סינון רעשים. בנוסף, יש עוד כמה הפתעות באופק

AirPods Pro 2. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
AirPods Pro 2/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

אפל צפויה לרענן את ליין האוזניות שלה בחודש סטמבר עם הצגת הדור הרביעי של האיירפודס (AirPods) - כך לפי דיווח של עיתונאי בלומברג, מארק גורמן. על פי הפרסום, בחברה ביקשו מהספקיות השונות להתחיל בייצור הדגמים החדשים כבר בחודש מאי, שיחליפו את האיירפודס 3. על סמך לוח הזמנים הזה, גורמן צופה שהאוזניות יושקו לקראת ספטמבר או אוקטובר הקרובים.

שני הדגמים החדשים צפויים להגיע בעיצוב חדש שיתאים טוב יותר לאוזן, איכות שמע משופרת ומארז טעינה מעודכן עם חיבור USB-C. גורמן מוסיף כי הדגם היוקרתי יותר יכלול גם סינון רעשים אקטיבי ורמקול מובנה במארז הטעינה שיוכל לנגן צליל לצורך איתור באמצעות שירות Find My.

עוד לפי הפרסום, אנחנו מגלים ששמות הקוד של שני הדגמים הם B768E ו-B768M, והם נועדו להחליף את סדרת המוצרים הנוכחית, בה אפל מוכרת במקביל את הדור השני (איירפודס 2) במחיר של 129 דולר ואת הדור השלישי (איירפודס 3) במחיר של 179 דולר.

איירפודס 3. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
שני הדגמים החדשים צפויים להגיע בעיצוב חדש שיתאים טוב יותר לאוזן. איירפודס 3/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

כך למעשה, לאחר מכירות נמוכות מהצפוי של הדור השלישי, באפל מקווים שהגרסאות החדשות יהיו להיט. לדברו של גורמן, אפל תייצר בין 20 ל-25 מיליון יחידות מהדגמים החדשים, מה שאם יתממש יהפוך את האוזניות להשקה הגדולה ביותר אי פעם עבור האיירפודס.

עוד השנה, אפל צפויה לרענן את דגם האיירפודס מקס, שיגיע עם שקטע טעינה מסוג USB-C - ככל הנראה בלי תכונות חדשות אחרות. ומה לגבי איירפודס פרו חדשות? גורמן מסביר כי אפל לא מתכננת להשיק גרסה חדשה לפחות עד 2025.

  • עוד באותו נושא:
  • איירפודס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully