וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מחוץ לאסיה: חנות קונספט של Dreame נפתחה בישראל

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 14:00

מותג שואבי האבק Dreame פותח חנות ראשונה בישראל, בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח. מדובר בחנות הקונספט השלישית בעולם של Dreame, אחרי שתי חנויות המותג במלזיה

חנות Dreame בראשון לציון. דניל קונטורוביץ', אתר רשמי
חנות Dreame בראשון לציון/אתר רשמי, דניל קונטורוביץ'

בהשקעה של כ-1.5 מיליון ש"ח, קבוצת קריסטלינו, המשווקת הרשמית של Dreame בישראל, השיקה הבוקר (שני) חנות קונספט ראשונה של המותג בישראל בקניון הזהב בראשון לציון. מדובר בחנות הקונספט השלישית בעולם של Dreame, אחרי שתי חנויות המותג במלזיה, כאשר ישראל היא למעשה המדינה השנייה בעולם שנבחרה לפתוח חנות קונספט על ידי החברה העולמית. בנוסף, בתחילת דרכו של המותג קבוצת קריסטלינו הייתה הראשונה בעולם לקבלת זיכיון שיווק ל-Dreame.

חנות הקונספט תציג את מיטב המוצרים המתקדמים של Dreame. מעבר לשואבי האבק של המותג, חנות הקונספט בראשל"צ תאפשר חוויית התנסות גם בשאר המוצרים ש-Dreame ישראל משווקת ועתידה לשווק בתחומי ניקיון הבית, טיפוח הגוף ועולם היופי, כגון מייבשי שיער חדשניים ומוצרים נוספים.

בנוסף, לקראת ההשקה, החברה הבינלאומית הביאה לישראל במיוחד את DreamDog - הכלב הרובוטי שעתיד לחולל מהפכה בשוק הגאדג'טים העולמי בשנה הקרובה. DreamDog בעל ממשק אינטואיטיבי וידידותי למשתמש המאפשר למשתמשים החל משילוב של פעולות יום-יומיות (ריקוד, הליכת ירח, קפיצה ועוד) ועד לפיצ'ר מתקדם של מענה על שאלות.

חנות Dreame בראשון לציון. דניל קונטורוביץ', אתר רשמי
חנות Dreame בראשון לציון/אתר רשמי, דניל קונטורוביץ'

מעבר ל-FUN האדיר ולחדשנות המדהימה שהוא מביא איתו, הכלב הרובוטי יכול לבנות מפות פנימיות באמצעות מכ"ם לייזר וחיישני תפיסה שונים, וניתן להגדיר לו נקודות סיור על אפליקציה, והיא יכולה ליצור באופן אוטונומי מסלולי סיור וללכת לצד הנקודות לפי הסדר. כל זאת במגוון גרפיקות, תקשורת רב לשונית ותצוגה של כמעט 360 מעלות. DreamDog יכול להתחבר לשרת הרשת דרך הבית WiFi וניתן לשלוט בו מרחוק באמצעות האפליקציה לנייד, כדי לצפות בשדה הראייה שלו בבית ולכוון אותו לאן שרק רוצים.

רונן סלם, מנכ"ל Dreame ישראל: "המהלך אותו אנו מובילים ביחד עם חברת Dreame העולמית הוא פורץ דרך וחסר תקדים בישראל. בחירתה של Dreame לפתוח את חנות הקונספט השלישית בעולם בישראל מעידה על ההצלחה הגדולה של המותג בקרב הקהל הישראלי, על צמיחת והתפתחות שוק שואבי האבק החדשניים, ועל הפוטנציאל האדיר הגלום בשוק המקומי. Dreame היא חברה בינלאומית פורצת דרך בתחומה ומבססת מעמדה כמובילה טכנולוגית, כזו שמעניקה לצרכנים ערך מוסף, משנה את תפיסת הניקיון הביתי ולמעשה משנה חיים. בחנות הקונספט תשווק Dreame ישראל את כלל המוצרים המתקדמים של החברה בכל הקטגוריות, לקראת התרחבות משמעותית של החברה - בקטגוריות נוספות, חדשות וחדשניות, ובמוקדים נוספים - ואין כל ספק כי Dreame תמשיך להתהוות כחדשנית ביותר וכמובילה בכל תחומי פעילויותיה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

Dreame Technology, שהוקמה בשנת 2015, היא חברת מוצרי צריכה חדשנית המתמקדת במכשירי חשמל ביתיים חכמים עם החזון "לשפר את איכות החיים" של משתמשים ברחבי העולם. החברה מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות אסטרו-דינמיות פורצות דרך המגובות בלא פחות מ-150 פטנטים רשומים, ובעזרת צוות מחקר ופיתוח המורכב ממומחים בתחום ההייטק, התעופה והחלל.

בסוף 2017 Dreame הצטרפה לאקוסיסטם של Xiaomi ככוח המניע והמפעל המוביל של מכשירי ניקוי ביתיים חכמים. מאז, למעלה מ-21 מיליון משקי בית בלמעלה מ-120 מדינות נתנו אמון במוצרי Dreame הנמכרים בלמעלה מ-4,000 חנויות ויותר מ-7.5 מיליון חברי מותג ברחבי העולם.

  • עוד באותו נושא:
  • שואב אבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully