וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבנות כל הזמן יותר טוב": ג'יימס דייסון לא נח לרגע

האיש שהפך את השם של Dyson לשם גנרי לשואבי אבק לא נח לרגע, גם בגיל 76 הוא ממשיך לאבזר לנו את הבית עם פיתוחים חדשים ולא מתכוון לעצור. אז איזה מוצר חדש הוא השיק בעולם רק השבוע?

ג'יימס דייסון. יחצ,
ג'יימס דייסון/יחצ

שואב האבק הראשון ללא שקית שנמכר בשם "Dyson DC01", הכניס את היזם הבריטי ג'יימס דייסון לתודעה הציבורית והצרכנית. החדשנות של המוצר הייתה בכך שהוא השתמש בכוח הצנטריפוגלי להפרדת האבק מהאוויר, מה שהיה יעיל יותר משיטות הסינון הרגילות וחיסכון בעלויות שקיות האבק. זאת הייתה בשורה של ממש לעולם ניקיון הבית. עם זאת השם 'דייסון' הפך גנרי לשואבי אבק בדיוק כמו ש'פלאפון' לפלאפון, רק בשנת 2006 עם הפיתוח של ה - DC16 האלחוטי שטרף את הקלפים ופתח עולם של שואבים אלחוטיים נוחים לשימוש.

דייסון האיש בן 76 כיום, לא בחור צעיר אבל אין לו שום תוכניות לעצור. אחרי שקיבע את מעמדו כאוטוריטה בענף שאיבת האבק, נכנס בסערה גם לעולם טיהור האוויר והידיים, הביוטי וטיפוח השיער. דייסון פועל ללא הרף לקדם את האג'נדה שלו "לבנות כל הזמן יותר טוב", גם אם זה אומר לתת לצוות המהנדסים הגדול שלו להיכשל מאות פעמים עד שיוצא מוצר איכותי בדיוק כפי שהוא חזה.

במהלך השנים, הפך לדמות מרכזית בעולם העיצוב וההמצאות, והוא נחשב לדוגמה ליזם שהצליח להפוך את חזונותיו החדשניים למוצרים מסחריים המובילים בשוק. דייסון מוערך גם בגלל תרומתו לחינוך ולתמיכה בדור הבא של מהנדסים וממציאים, כולל הקמת ה"James Dyson Foundation", אשר מטרתה לעודד צעירים להיכנס לתחומי ההנדסה והמצאות.

Dyson Supersonic Nural™ hair dryer - technology. יחצ,
Dyson Supersonic Nural™ hair dryer - technology/יחצ

דייסון חשף את מייבש השיער החכם ביותר של החברה Dyson Supersonic Nural עם טכנולוגיית חיישנים חדשה, במהלך אירוע ההשקה הגלובלי בסיאול שבדרום קוריאה.

ה Supersonic Nural - מייבש השיער החדש של דייסון, מצויד בחיישן שמזהה את המרחק מהקרקפת ומפחית באופן אוטומטי את מידת החום ככל שהוא מתקרב יותר לקרקפת, ובכך מונע נזקי חום לשיער ולקרקפת.

החיישנים המובנים במכשיר משפרים גם את תהליך העיצוב ותורמים למראה זוהר ומלא ברק. המכשיר מגיע עם אביזרים נלווים שנותנים מענה לכל סוגי השיער ומצוידים באופציה לזיהוי קרבה לקרקפת, לימוד העדפות העיצוב של המשתמשת וכמובן ייבוש בריא ומהיר ללא שימוש בחום קיצוני.

"המחקר שלנו בתחום מדעי השיער, הצביע על קשר בין איכות השיער לקרקפת בריאה. רקמת הקרקפת מורכבת משכבות שונות, כאשר השכבה החיצונית משמשת כמגן נגד גורמי מתח חיצוניים. אך כאשר הקרקפת נפגעת, הדבר מוביל לירידה בלחות השיער שהוא גורם מרכזי בפיתוח 'מצב הגנת הקרקפת'. פיתוח זה במכשיר החדש מסייע בשמירה על רמות לחות גבוהות בקרקפת ומאפשר ייבוש עדין", מציין שון לים, ראש חטיבת המחקר בדייסון.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מצב הגנת הקרקפת מגן על בריאות הקרקפת והשיער

חיישן ההגנה פועל באמצעות קרני אניפרא אדום בלתי נראים אשר מודדים את המרחק בין המכשיר לשיער. כאשר מייבש השיער מתקרב אל הקרקפת, הוא יודע להפחית את מידת החום באופן אוטומטי ל-55° שהיא הטמפרטורה האופטימלית לבריאות הקרקפת ולמהירות הייבוש.

  • צבע תאורה משתנה להגדרות החום. במצב הגנת הקרקפת, צבע תאורת ה- LED ישתנה אוטומטי מצבע צהוב (חום נמוך), לצבע כתום (חום בינוני) ואדום (חום גבוה), בהתאם למרחק בין המכשיר לקרקפת.
  • זוכר את העדפות עיצוב השיער שלך. האביזרים הנלווים מפשטים את שגרת העיצוב ומתאימים עצמם לסגנון העיצוב המועדף של המשתמשת. למעשה המכשיר זוכר את הגדרות החום וזרימת האוויר האחרונות עבור כל אביזר נלווה, ומחליף אותן באופן אוטומטי בפעם הבאה שהוא בשימוש.
  • זיהוי השהייה לעיצוב קליל יותר. מייבש השיער Dyson Supersonic Nural כולל גם מתג המודד את תנודת מערכת. מדובר במד שמנטרל אוטומטית את החימום בזמן שבין מעברי עיצוב.
  • אביזרים נלווים חדשים. המכשיר מגיע עם אביזר Wave+Curl חדש שתוכנן עבור שיער גלי ותלתלים. האביזר כולל 2 תצורות: תצורת כיפה במסגרתה האביזר שואב את זרימת האוויר מהקרקפת לקבלת גלים חלקים ומוארכים יותר עם קצוות מעוגלים. ומצב דיפוזי, בו האביזר מפנה אוויר עמוק לתוך השורשים ליצירת תלתלים מסולסלים.
Dyson Supersonic Nural 4. יחצ,
Dyson Supersonic Nural 4/יחצ

המכשיר החדש מציג גם שיפור בנראות ובפונקציונליות שלו. המכסה השקוף מאפשר לראות את החיישנים ואת הרכיבים הפנימיים. המכשיר החדש כולל גם פלטות צבעים בצבעים חדשים ונועזים: קרמיקה פטינה, טופז ווינקה כחול - שילובים שמעניקים מראה יוקרתי וחדשני.

  • עוד באותו נושא:
  • דייסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully