וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלות של 10 מיליון שקל: הושק האב החדשנות של מצפה רמון

המיזם הושק ביוזמת ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב, בעלות של 10 מיליון שקל. מטרת המרכז החדיש להוות מקום עבודה ומפגש עבור סטרטאפים ויזמים מתחילים

ג'ואיש נשיונל פאנד. יחצ,
ג'ואיש נשיונל פאנד/יחצ

היום (שלישי) הושק האב החדשנות של מצפה רמון ביוזמת ארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב, בעלות של 10 מיליון שקל. מטרת המרכז החדיש להוות מקום עבודה ומפגש עבור סטרטאפים ויזמים מתחילים. בין היתר יישבו בו Creation Space, קבוצה ישראלית המוקדשת לקידום טכנולוגיה בחלל, שכבר השיגה השקעה של מיליון דולר.

אורן חפץ, מנהל פרויקטים בארגון ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב: "פתיחת מרכז החדשנות הראשון מסוגו במצפה רמון היא צעד חשוב ומרגש אל עבר חזון של טכנולוגיה, קדמה, והזדמנויות תעסוקתיות לטובתו אנחנו פועלים זה שנים רבות בשיתוף פעולה עם מועצת העיר. יחד נראה היום את המקום מתעורר לחיים בדרך להגשמת החזון הזה".

"בנוסף, אנחנו שמחים לפתוח את דלתות המרכז גם לישראלים שפונו מבתיהם מאז החלה הלחימה וחיים כיום במצפה רמון", הוא מסכם.

ג'ואיש נשיונל פאנד ארה"ב (Jewish National Fund USA) הוא ארגון פילנתרופי אמריקאי הפועל לבניה ולחיזוק ההתיישבות והעם בישראל. בעשורים האחרונים, מיקד הארגון מאמצים במשיכת למעלה מ-800 אלף מתיישבים חדשים לנגב ולגליל. בעקבות האירועים הקשים של ה- 7 באוקטובר, נגרם נזק כבד ליישובים רבים בעוטף ישראל. הארגון מחויב לסייע לתושבים לשקם את בתיהם וחייהם ולשוב לקהילותיהם, תוך טיפוח ערבות הדדית וחוסן לאומי.

  • עוד באותו נושא:
  • קמפיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully