וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ בין Dell ל-Nvidia: "אפשרויות רבות יותר ליישום יכולות GenAi"

Dell Technologies ו-NVIDIA מאיצות את תהליך הטמעת הבינה המלאכותית בארגונים בעזרת סל הפתרונות הייחודי Dell AI Factory with NVIDIA, שמספק פתרונות מקצה לקצה ומסייע בהטמעת GenAI בארגונים

Dell Technologies and Nvidia GenAI collaboration. יחצ,
Dell Technologies and Nvidia GenAI collaboration/יחצ

Dell Technologies ו-NVIDIA מחזקות את שיתוף הפעולה האסטרטגי שלהן כדי לסייע לארגונים להטמיע טכנולוגיות AI, ומשיקות את ה-Dell AI Factory with NVIDIA - סל פתרונות מקיף מבוסס בינה מלאכותית.

על ידי הרחבת הפורטפוליו המבוסס בינה מלאכותית של החברות, ארגונים יוכלו להאיץ בצורה מאובטחת את האינטגרציה של הנתונים, כלי ה-AI והתשתית המקומית שלהם כדי למקסם את ההשקעות שלהם ב-GenAI ולהגדיל את הפרודוקטיביות תוך כדי שמירה על יכולות האבטחה.
"הלקוחות הארגוניים שלנו מחפשים דרך קלה לתת מענה לצרכי ה-AI המורכבים שלהם וליישם במהירות פתרונות - זה בדיוק מה ש-Dell Technologies ו-NVIDIA מספקות", מציין מייקל דל, מייסד ומנכ"ל Dell Technologies, "המאמצים המשולבים שלנו מספקים את הטכנולוגיה שארגונים צריכים כדי לשלב נתונים בצורה חלקה עם מקרי השימוש שלהם ולייעל את הפיתוח של מודלים מותאמים אישית של GenAI".

"יחד, Dell Technologies ו-NVIDIA נותנות לארגונים אפשרויות רבות יותר ליישום GenAI כך שיוכלו להפיק את המרב מהנתונים שלהם", אמר ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל NVIDIA, "בעוד שניווטנו בנוף הטכנולוגי עם Dell במשך שנים, המאמצים שלנו להאיץ יוזמות GenAI מעולם לא היו ממוקדות יותר. אנו מחויבים להציע לארגונים יישומי AI מותאמים אישית המניעים תוצאות אסטרטגיות בעלות ערך גבוה".

נתונים איכותיים

Dell AI Factory with NVIDIA הוא פתרון הקצה לקצה הראשון והיחיד בתעשייה המשלב את יכולות המחשוב, האחסון, הקצה, התוכנה והשירותים של Dell עם תשתית AI וחבילת התוכנה המתקדמת של NVIDIA. הפתרון מספק פתרון חלק להפיכת נתונים לתובנות ותוצאות יקרות ערך. סל הפתרונות תומך במגוון רחב של מקרי שימוש ויישומי AI לאורך כל מחזור החיים של GenAI, מיצירת מודל וכוונון ועד להגדלה והסקת מסקנות.

מייסד ומנכ"ל NVIDIA ג'נסן הואנג: "Technologies Dell ו-NVIDIA נותנות לארגונים אפשרויות רבות יותר ליישום יכולות GenAI, כך שיוכלו להפיק את המרב מהנתונים שלהם"

מייסד ומנכ"ל Dell מייקל דל: "המאמצים המשולבים שלנו מספקים את הטכנולוגיה שארגונים צריכים כדי לייעל את הפיתוח של מודלים מותאמים אישית של GenAI

מה בתפריט?

  • ארכיטקטורה לקירור נוזלים בצפיפות גבוהה המבוססת על NVIDIA GB200 Grace Blackwell Superchip - לשיפור הביצועים בעומסי עבודה של AI ארגוני.
  • שרתי Dell PowerEdge XE9680 יתמכו בדגמי NVIDIA GPU חדשים, כולל ה-NVIDIA HGX B200 Tensor Core GPU, שצפוי להציע עד פי 25 ביצועי הסקת AI ועלות בעלות כוללת נמוכה יותר. שרתי PowerEdge של Dell יתמכו גם ב-NVIDIA HGX B100 ו-NVIDIA HGX H200 Tensor Core GPUs.
  • פתרונות בינה מלאכותית של Dell עם NVIDIA - Generation-Augmented Retrieval-Augmented (RAG) - פתרון שעוזר לארגונים לשפר את איכות מודל GenAI ולשפר את דיוק התוצאות עם מערכי נתונים עובדתיים וחדשים.
  • פתרונות AI של Dell עם NVIDIA - הדרכה על מודלים, פתרון לארגונים המבקשים לבנות מודלים מותאמים אישית וספציפיים לתחומם.
  • Dell Data Lakehouse - פתרון המסייע לארגונים לגלות, לעבד ולנתח נתונים במקום אחד על פני סביבות היברידיות ומרובות עננים.
  • Dell PowerScale - פתרון אחסון ה-Ethernet הראשון בעולם המאושר על תשתיתNVIDIA DGX SuperPOD AI, ועוזר ללקוחות להשיג אחסון AI מהיר ויעיל יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully