וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פועל בארה"ב, מגיע לישראל: הסטארט-אפ שמסייע בטיפול נפשי

הטכנולוגיה הישראלית שעושה חיל בארה"ב, עולה לישראל לסייע בחיזוק החוסן הלאומי: הסטארטאפ Eleos Health יוצא בשיתוף פעולה עם חברת תלם מקבוצת "עמל ומעבר" לסיוע לטיפול נפשי

מייסדי אליאוס. מימין לשמאל: אלון יופה, אלון רבינוביץ' ודרור זיידה. יחצ,
מייסדי אליאוס. מימין לשמאל: אלון יופה, אלון רבינוביץ' ודרור זיידה/יחצ

חברת הסטארטאפ הישראלית Eleos Health, מודיעה היום על יישום ראשון של הטכנולוגיה שלה בישראל, באמצעות שיתוף פעולה עם חברת תלם מקבוצת "עמל ומעבר", המובילה את תחום טיפולי הבית בישראל.

תיעוד של טיפול נפשי, הוא חלק משמעותי בהתערבות פסיכולוגית או נפשית בכל שירות פסיכולוגי בעולם. המטפל מעדכן בדיוק אילו שירותים ניתנו ובכך נוצר זיכרון ארגוני והמשכי עבור המטפל, המשפחה והמטופל. המעקב מאפשר לדעת את אפקטיביות הטיפול הנפשי, דרכי הטיפול ותיעוד מסודר של התגובה לטיפול. סיוע בתיעוד תהליך הטיפול הוכח במחקר כגורם שמשפר משמעותית את תוצאות הטיפול.

מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", התעצם הפער בין כמות המטפלים שהינה משאב מוגבל, לכמות האנשים הזקוקים לטיפול ונוצרו עומסים רבים. המטפלים נדרשים לתת מענה טיפולי אינטנסיבי, כתוצאה מכך התיעוד לוקה בחסר ומצב זה עלול להשפיע על איכות הטיפול ועל הרעה במצבם הנפשי של רבים. בהיעדר עזרים טכנולוגיים, אין מענה למטפלים שעה שתדירות הטיפולים עולה והצורך במתן מענה חירום גדל.

טכנולוגיית הבינה המלאכותית שפיתחה Eleos נמצאת בשימוש של עשרות ממרכזי הטיפול הגדולים בארה"ב. לראשונה, החברה משתפת פעולה עם רשת קליניקות לטיפול נפשי בישראל. קבוצת "עמל ומעבר" נותנת מענה לאלפי מטופלים בישראל, באמצעות מכוני בריאות נפש, סדנאות חוסן, מוקדי חירום טיפולים בווידיאו ועוד.

אלון יופה, מנכ"ל ומייסד משותף, Eleos Health: "כשהקמנו את החברה בשנת 2020 בחרנו להתמקד בשוק האמריקאי ומאז הרחבנו משמעותית את אחיזתנו בשוק זה. ברגע שפרצה המלחמה, גברה המחויבות שלנו כסטארטאפ ישראלי להתגייס לטובת ההגנה על העורף הישראלי וההשלכות שלאחר המלחמה, ובחרנו להסב משאבים רבים לקידום המטרה החשובה. הטיפול בעורף הישראלי הוא חלק בלתי נפרד מהחוסן הלאומי ומההגנה על אזרחי מדינת ישראל. במסגרת שת"פ אנו נאפשר נאפשר ל"עמל ומעבר" וסגל המטפלים שלהם להמשיך לתת טיפול נפשי ברמה הגבוהה ביותר מבלי להתפשר על איכות התיעוד, ובנוסף להוריד משמעותית את העומס האמיניסטרטיבי על הסגל המטפל.

סנדרה שנקר בראיר, מנכל"ית טיפולי הבית ותלם, קבוצת "עמל ומעבר": "אנו נמצאים בפתחה של תקופה מאתגרת לציבור בישראל, הצורך בבניית חוסן נפשי גבוה מאי פעם. מידי יום, אנו מעניקים טיפול לרבבות ישראלים בכל חלקי הארץ. ב"עמל ומעבר" מקדמים חדשנות טיפולית ושמנו לנו למטרה להיערך לביקוש הגבוה לטיפול נפשי מבלי לוותר על רמת המקצועיות בה אנו דוגלים. השת"פ עם חברת Eleos יאפשר לצוותים המקצועיים שלנו להיות ממוקדי טיפול, יקל עליהם בזיהוי נורות אזהרה, וישפר את המעקב אחר ההתקדמות של כל מטופל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully