וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנה לחג: ניסינו את הסמארטפון להגנה על ילדים מפני סכנות ברשת

דוד רוזנטל

21.3.2024 / 9:03

האם אתם יודעים מה עושים הילדים שלכם כשהם מחוץ לבית? לאחרונה השיקה kidiwatch את kidiphone, סמארטפון המאפשר לעקוב ולנטר את פעילות הילדים באמצעות בינה מלאכותית. להלן הרשמים

קידיפון מחיר השקה 699 שקל, להשיג באתר ובחנויות נבחרות. הדמיה לירן טל,
קידיפון מחיר השקה 699 שקל, להשיג באתר ובחנויות נבחרות/הדמיה לירן טל

המוצר: סמארטפון להגנה, ניטור ושמירה על הילדים שלכם
תיאור מוצר: המארז מכיל: מכשיר קידי פון, סים ישראלי, מדבקת מסך + מגן מכשיר מסיליקון ומטען.
תקופת הניסיון: שלושה שבועות
משווק: kidiwatch
המחיר המומלץ: מחיר השקה 699 שקל. מחיר חבילת שירות והגנה הכוללת גם שיחות וגלישה ללא הגבלה 39.90 שקל.

המוצר

הסכנות ברשת אורבות בכל פינה לילדים שלכם. כשהם בבית יש לכם איכשהו בקרה, אבל מה קורה כשהם בבית הספר או הולכים לבקר חברים? כיצד ניתן להגן עליהם?

הטלפון החכם KIDIPHONE מבית קידי ווטש מאפשר כלים לשמירה על הילדים באמצעות מערכת בינה מלאכותית, העוזרת בניתור תכנים, בין היתר, התאמת הגלישה לגיל הילד וחסימת גלישה באתרים לא ראויים, איתור הילדים בזמן אמת, התרעה בזמן אמת בעת הופעת תוכן חשוד של אלימות, קללות, חרמות וכמובן ניהול זמן שימוש והיסטוריית גלישה.

מדובר בפיתוח טכנולוגי כחול לבן, שיתוף פעולה בין חברת PUERSIGHT וטלפון מבית Samsung,
המאפשר להורים, בין היתר, לנהל זמן גלישה, איתור בזמן אמת, חסימת תוכן בלתי ראוי ואפילו לקבל התראה בזמן אמת בעת הופעת תוכן החשוד כאלימות, קללות חרמות וכיו"ב בפלטפורמות החברתיות.
למעשה מדובר בסמארטפון של חברת סמסונג עם שלוש מצלמות מסך 6.5 אינץ', עליו מותקנת תוכנה בטיחות מתקדמת מבוססת בינה מלאכותית אשר כחלק מיתרונותיה ניטור השיח של הילדים בפלטפורמות החברתיות וזיהוי אירועים שמצריכים את מעורבות ההורים. זאת, על מנת להילחם בבריונות ברשת למנוע חשיפה של הילד/ה לתוכן בלתי הולם, הודעות עם תוכן שלילי ואפילו לנסות למנוע מצבים קיצוניים ברשת שיכולים לפגוע פיזית בילדים.

למעשה, התוכנה מסייעת לנתר את התוכן במכשיר של הילד ומאפשרת לחברו למכשיר הנייד של ההורה כך שההורה יוכל לקבל התראות לנייד. ה-KIDIPHONE הוא למעשה סמארטפון רגיל לכל דבר עליו ניתן להתקין משחקים אפליקציות אולם השילוב של האפליקציה מאפשר שליטה להורה בתכנים ובניהול זמני המסכים של הילד.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

עוקבים אחרי הרצל (נו, אתם לא חושבים שבאמת קוראים לו הרצל) בקידיפון. דוד רוזנטל
עוקבים אחרי הרצל (נו, אתם לא חושבים שבאמת קוראים לו הרצל) בקידיפון/דוד רוזנטל
קידיפון. יחצ,
קידיפון/יחצ

חוות דעת

מדובר בעוד מוצר מבית kidiwatch, שבעבר הוכיחה את עצמה כיעילה מאוד בשמירה על ילדים ובעלי חיים וכך גם הפעם. המכשיר מגיע עם אפליקציה מובנית שנקראת Surfie Kids, כאשר על המכשיר שלכם אתם מתקינים את אפליקציית Surfie Parents המאפשרת לכם לאתר את מיקום הילד/ה ולנטר כל פעילות חשודה.

לשמחתי, בתקופת ההתנסות על הנסיין הצעיר לא ממש זיהיתי פעולות חשודות, אבל כן הצלחתי לנטר מיקום ועוד פעולות. האקט פולשני והרגיש מעט לא נוח, אבל על תחושת חוסר הנוחות מאפיל הביטחון העצום שיש בידיעה היכן הילד נמצא בכל רגע נתון. עם זאת, חשבתי לעצמי, זה יכול רק להגביר את החרדות, ובכל זאת - זה משתלם מאוד לאור הסכנות האורבות בחוץ.

למכשיר שטח אחסון של 64 גיגה בייט עם זיכרון פנימי של 1.5 גיגה בייט, לא ממש שימושי למבוגרים אבל די והותר לילדים. החיסרון, כמו בכל מכשיר של סמסונג עם זיכרון פנימי נמוך, הוא הסוללה הנגמרת במהירות. חשוב להקפיד שהילד יוצא מהבית עם סוללה טעונה במלואה. מעבר לכך, מדובר במכשיר נוח ונעים לשימוש, עם מצלמה אחורית של 50 מגה פיקסל, מחובר לרשת 4G ובמשקל 195 גרם.

פסק הדין

אם אתם רוצים לישון בשקט - מדובר בהשקעה טובה ומאוד לא יקרה.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully