וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכלבה האנושית שקוראים לה מיאו: חיה בכלוב ועושה צרכים בחוץ

18.4.2024 / 0:02

למיאו דלין יש אולי שם שמתאים לחתולה, אבל היא חיה את חייה ככלבה לכל דבר מאז שהיא הפכה להיות בוגרת ועצמאית: "זה גורם לי להרגיש הכי נוח בעולם". היא סיפרה שבמקום חברים יש לה מאלפים שנתונים לה חטיפים ופינוקים (וגם חשפה מה קורה כשהיא נכנסת עם גבר למיטה)

"אני מזדהה ככלב וחיה כמו אחד"/Instagram/meowdalyn

המשפט הערבי מהפורסם אומר שכל כלב ביג'י יומו - כלומר כל כלב בא יומו, אז גם במקרה של מיאו דלין, בא יומה להיות כלבה. השם שלה אולי מתאים יותר לחתול, אבל מיאו הגשימה את חלומה לחיות כמו כלבה של ממש.

"קוראים לי מיאו, כמו חתולה, אבל אני כלבה", הסבירה הכלבה האנושית בעלת השיער הוורוד מארצות הברית, למגישי תוכנית הרדיו האוסטרלית "The Kyle & Jackie O Show".

עם זוג אוזני כלב מזויפות של כלב ורצועת קולר על הצוואר, דלין, שמתייחסת לעצמה כ"נערה כלבה" ו"גורה אלקטרונית", סיפרה שמאז שהיא מזדהה ככלבה היא נכנסה לזה כל כולה והטמיעה את עצמה לחלוטין באורח החיים המוזר הזה - אפילו בכל הנוגע לשגרה הלילית.

"יש לי בפנים שמיכות ופליז בצבעי פסטל," סיפרה דלין על הכלוב שבו היא ישנה כל לילה. "אני לא יודעת אם זה בגלל תחושת המרחב הסגור שנותנת לי ביטחון מפני העולם או שנותנת לעולם ביטחון מפני, אבל זה בהחלט מרגיש נוח!".

דלין משתפת את חיי הכלב שלה באופן בקבוע עם עשרות אלפי העוקבים שלה ברשתות החברתיות, ביניהם כ-15,000 צופים ב-Twitch - בין היתר סרטונים של משחקים בהם היא רודפת ומביאה חפצים שנזרקו עבורה או מכרסמת עצמות -והיא סיפרה שהיא החלה לאמץ אתמה שהיא מכנה "אנרגיית הכלב הגדול שלה" ברגע שהפכה לבוגרת ועצמאית.

"הפלא שמגיע עם המשחקים ומפשוט להיות מוקסם מהחיים סביבך זה דבר יפה", אמרה, "אני לא בטוחה אם אי פעם חשבתי על זה שהייתי צריכה להפסיק את זה כשהפכתי למבוגרת. חשבתי לעצמי שברגע שארוויח את הכסף שלי ואוכל לשלם את שכר הדירה שלי, אז אני אוכל לעשות כל מה שאני רוצה - ומסתבר שרציתי להיות כלב!".

והיא ממש לא לבד
הגבר שהוציא הון כדי להפוך לכלב חושף כמה קשים חייו החדשים

הבחורה הזו מרוויחה הרבה מאוד כסף מסרטונים שלה מתנהגת כמו כלבה

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

ככה נראים החיים שלה

דלין היא ממש לא היחידה שעשתה את המעבר בין המינים מבן אדם לכלב. גבר יפני, שקורא לעצמו טוקו, הוציא לאחרונה למעלה מ-15,000 דולר על תחפושת של כלב קולי היפר-ריאליסטית כדי להגשים את חלום חייו להיות לאסי.

בגרמניה יש למעלה מ-1,000 אנשים שמעדיפים שיכירו בהם כחברים הכי טובים של האדם ולא כבני אדם, והם התכנסו בספטמבר 2023 בתחנת הרכבת שליד כיכר פוטסדאמר פלאץ בברלין, למפגש ומשחקי כלבים המוני. החבורה של הכלבים המזויפים גרמה לעוברי אורח להזעיק את המשטרה מכיוון שהם יללו ונהמו זה על זה בפומבי.

גם דלין נהנית מחברתם של אחרים שמשתתפים איתה פעולה בשגעונותיה הכלביים. "יש לי מטפלים," הסבירה כשנשאלה אם יש לה חבר. "הם קצת כמו מאלפי כלבים. הם מאכילים אותי, לוקחים אותי לטיולים, אנחנו מתאמנים, שזה אחד הדברים האהובים עלי, כי אני מקבלת פינוקים," אמרה, ופירטה שהחטיפים שהיא מקבלת מהם הם לעתים קרובות עוף טחון, ביסקוויטים ובשר מיובש.

ומה קורה כשהיא נכנסת למיטה עם גבר?

ה"כלבה" טוענת גם שהיא משלבת אוכל כלבים אמיתי בתזונה שלה, ואומרת שהיא והצוות של שלושת המטפלים שלה מוסיפים לעתים קרובות ציר מרק עצמות ומאכלים אנושיים אחרים כדי לתבל את הארוחות המשעממות שלה.

דלין טוענת ש"המאלפים שלה" עוזרים לה להגשים את חלום חי הכלבה בלי לגבות ממנה כסף. "זה מצחיק שאני לא צריכה לשלם לאף אחד כדי שיעביר איתי זמן," היא אמרה והדגישה שאין לה יחסים מיניים עם המטפלים והיא פשוט רואה בהם חברים ששותפים לתחביב הכלבלבי שלה.

למקרה ותהיתם, היא חשפה שהיא "שמה בצד" את ההתנהגות החייתית שלה כשהיא כן נהנית מקצת רומנטיקה או מין. "הצד הכלבי שלי הוא סגנון חיים יומיומי," הסבירה, "אז אני לא צריכה את זה בכלל בחדר השינה".

דלין מקווה לא להשאר לבד ושאחרים יתחילו לאמץ את הכלב הפנימי שלהם כדרך חיים. "אני מאמינה שיש חיה קדומה בתוך כל אחד," אמרה. "זה חלק מהאנושיות שלנו. ההכרה בצד הקדמוני והחייתי שלי גורמת לי להרגיש יותר אנושית".

אבל עד שהעולם יסכים עם נקודת המבט שלה, דלין אומרת שהיא מתעלמת ממבטים השנאה שהיא מקבלת והביקורת הקשה שהיא סופגת ברשת ובמציאות. "אני לא מתמקדת באנשים אחרים ובתגובות שלהם כלפיי כי אני כל כך חיה את הרגע של פשוט לרדוף אחרי הכדור, להיות כלבה," אמרה דלין על ההלם שמעוררות הפעולות שלה כשהיא חיה ככלבה בפומבי. "אני רוצה לשבת ולהופיע בשביל כל מי שנמצא במרכז תשומת הלב שלי."

  • עוד באותו נושא:
  • כלבה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully