וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא חדש: כרטיס ביקור של סטיב ג'ובס נמכר בסכום חסר תקדים

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 10:14

שובר שיאים גם לאחר מותו: כרטיס ביקור של מייסד אפל המנוח נמכר במכירה פומבית במחיר שיא של 180 אלף דולר. בית המכירות: "עדות למורשתו הנצחית וההשפעה העמוקה על עולמנו המודרני"

כרטיס הביקור שנתחם על ידי סטיב ג'ובס. RR Auction, אתר רשמי
כרטיס הביקור שנתחם על ידי סטיב ג'ובס/אתר רשמי, RR Auction

כרטיס ביקור נדיר של סטיב ג'ובס, מייסד ומנכ"ל אפל המנוח, נמכר לאחרונה במכירה פומבית במחיר שיא של 180 אלף דולר. על פי בית המכירות RR Auction, הכרטיס אומת כאותנטי על ידי PSA שירות דירוג מזכרות מוכר.

הכרטיס, שהונפק בשנת 1983, כולל את הלוגו הישן של אפל בשישה צבעים ואת הכתובת הקודמת של החברה ב-10495 Bandley Drive, קופרטינו, קליפורניה. בנוסף, על הכרטיס מופיע שמו של סטיב ג'ובס כיושב ראש מועצת המנהלים של אפל. ב-RR Auction מאמינים שהמכירה הזו קובעת שיא מחיר חדש עבור כרטיס ביקור חתום.

"המכירה של כרטיס הביקור של אפל חתום על ידי סטיב ג'ובס ביותר מ-180,000 דולר מציבה סטנדרט חדש במכירת כרטיסי ביקור עם חתימות. זוהי עדות למורשתו הנצחית של ג'ובס וההשפעה העמוקה של אפל על עולמנו המודרני", אמר בובי ליוינגסטון, סגן נשיא בכיר ב-RR Auction, בהודעה לעיתונות.

סטיב ג'ובס באירוע ההכרזה על האייפון הראשון, 2007. GettyImages
"זוהי עדות למורשתו הנצחית של ג'ובס וההשפעה העמוקה של אפל על עולמנו המודרני"/GettyImages

ג'ובס נפטר בשנת 2011 בגיל 56. לאורך חייו היה סרבן חתימות ידוע, כך שהפריטים הבודדים שכוללים את כתב ידו שווים הרבה מאוד כסף. לדוגמה, בשנה שעברה, צ'ק שנחתם על ידי ג'ובס נמכר ביותר מ-100,000 דולר במכירה פומבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully