וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנים אחרי: אפל תשנה את סידור האייקונים באייפון

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 8:25

מערכת ההפעלה iOS 18, שתושק בחודש יוני, צפויה להביא שליטה מלאה על סידור האייקונים במסך הבית, 17 שנים לאחר יציאת האייפון הראשון

אייפון 14 פרו. ShutterStock
אייפון 14 פרו/ShutterStock

מערכת ההפעלה הבאה של אפל, iOS 18, צפויה להביא עמה שינוי משמעותי ומרגש - שליטה מלאה על סידור האייקונים במסך הבית. מאז יציאתו של האייפון הראשון בשנת 2007, סידור האייקונים במסך הבית היה מוגבל לרשת קבועה, מה שהגביל את אפשרויות ההתאמה האישית. כעת, לפי דיווח ב-MacRumors, נראה שאפל סוף סוף תתן למשתמשים את החופש לעצב את מסך הבית.

המקורות מאחורי הדיווח אומרים כי האייקונים עדיין יהיו מוגבלים לרשת שקופה על מנת לשמור על אחידות מסוימת, אך המשתמשים עדיין יוכלו למקם אותם בצורה פונקציונלית יותר. לדוגמה, צפויה האפשרות ליצור רווחים ריקים, שורות ועמודות בין האפליקציות.

החדשות מגיעות לאחר שמארק גורמן, כתב בלומברג, דיווח לראשונה כי האייפון צפוי לקבל מסך בית ש-"ניתן להתאמה אישית רבה יותר" החל מ-iOS 18. אמנם כיום ניתן להתאים את מסך הבית וליצור אייקונים ריקים בעזרת אפליקציות כמו Shortcuts ו-Widgetsmith, אך אפשרויות ההתאמה האישית הרשמיות של אפל צפויות להיות נוחות וטבעיות יותר לשימוש.

אייפון 2G. GettyImages
מאז יציאתו של האייפון הראשון בשנת 2007, סידור האייקונים במסך הבית היה מוגבל לרשת קבועה/GettyImages

אפל צפויה להכריז על iOS 18 בכנס WWDC השנתי למפתחים שיתקיים בחודש יוני הקרוב. שמועות נוספות על העדכון כוללות תכונות בינה מלאכותית מתקדמות עבור סירי ומגוון אפליקציות, תמיכה ב-RCS באפליקציית הודעות לשיפור התקשורת בין אייפונים למכשירי אנדרואיד, שינויים עיצוביים ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully