וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעות בתחום ה-AI בדרך? אפל הודיעה על אירוע הכרזה בחודש יוני

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 8:09

אפל תציג בכנס WWDC 2024 חידושים בתחום התוכנה, בינה מלאכותית, ועדכונים למערכות ההפעלה שלה, כולל iOS 18. האם נזכה לראות גם חומרה חדשה כמו בשנה שעברה? הנה כל הפרטים

אפל. Shutterstock, עיבוד תמונה
אפל/עיבוד תמונה, Shutterstock

אפל הודיעה אתמול (שלישי) כי כנס המפתחים השנתי שלה (WWDC 2024) יתקיים בין התאריכים 10 ל-14 ביוני. לצד אירועי הכנס המיועדים למפתחים, אפל תקיים באותו יום גם אירוע מיוחד באפל פארק, מטה החברה. מספר מוגבל של מפתחים, שייבחרו בהגרלה, לצד עיתונאים, יוזמנו להשתתף באירוע ולצפות יחד עם אנשי אפל בהצגת ההכרזות, שככל הנראה תוקלט מראש.

מה אנחנו צפויים לראות באירוע הפתיחה? כנס WWDC מתמקד בדרך כלל בחידושים בתחום התוכנה, ולכן סביר להניח שנשמע פרטים על הפיתוחים של אפל בתחום הבינה המלאכותית בשנה האחרונה. על פי דיווחים, החברה צפויה להציג שורה של עדכונים עתידיים למערכות ההפעלה שלה, ביניהן iOS 18, iPadOS 18, tvOS 18, macOS 15 ו-watchOS 11. כמו כן, קיימת סבירות גבוהה שהחברה תחשוף את מערכת ההפעלה החדשה עבור משקפי המציאות המדוברים שלה, Apple Vision Pro, בגרסה 2.

בנוסף, ייתכן אפילו שנזכה לראות הכרזות על חומרה חדשה. למרות שאופי הכנס הוא לרוב תוכנה, ועידת WWDC בשנה שעברה הייתה מלאה בהכרזות מוצרים, החל ממשקפי המציאות Apple Vision Pro ועד ה-MacBook Air בגודל 15 אינץ' עם שבב M2. ה-Mac Mini נעדר מעדכוני מוצרים אחרונים, כך שאולי החברה תכריז על גרסה חדשה עם שבב M3.

ומה לגבי iOS 18? על פי הדיווחים, אפל עשויה לחתום על עסקה עם גוגל, OpenAI או Anthropic (או Baidu בסין) לאספקת תכונות בינה מלאכותית מבוססות ענן, כך שמשתמשים יוכלים להשתמש וליצור תכונות מתקדמות גם ללא חיבור לרשת. דיווחים נוספים טוענים שמערכת ההפעלה החדשה לאייפון תאפשר למשתמשים למקם אפליקציות בכל מקום על גבי מסך הבית, תכלול תמיכה ב-RCS באפליקציית ההודעות, לצד שינויים עיצוביים נוספים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully