וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעורר את הרצון ללמוד: 3 טיפים שיעודדו את הילדים שלכם ללמוד אנגלית

בשיתוף נובאקיד

1.4.2024 / 15:19

לא מצליחים לשכנע את הילדים ללמוד אנגלית? הכירו את נובאקיד - פלטפורמה שמתמחה בלימוד אנגלית לילדים בגילאי 4 עד 12

כשלילדים שלכם אין חשק ללמוד אנגלית זה יכול להיות מתסכל. אתם יכולים לנסות להסביר להם עד מחר כמה זה חשוב, כמה דלתות זה יפתח להם לעולם, איך זה יאפשר להם לטייל ולשפר את האפשרויות התעסוקתיות שלהם, אבל נראה ששום דבר לא מצליח לשכנע אותם. נובאקיד (Novakid), פלטפורמה שמתמחה בלימוד אנגלית לילדים בגילאי 4 עד 12, מכירה את הדאגה הזו בקרב הורים ומציעה תובנות שיעזרו לכם לתת לילדיכם מוטיבציה ללמוד.

נובאקיד לימודי אנגלית. Novakid,
נובאקיד לימודי אנגלית/Novakid

עבור מבוגרים, למידת שפה חדשה דורשת זמן רב ומאמץ. מבוגרים צריכים לקרוא ולשנן מילים, לחזור על החומר, ליצור כרטיסיות לשיפור הזיכרון, לחפש מילים לא מוכרות במילון ולנהל רישום שלהן ועוד. אצל ילדים, לעומת זאת, התהליך כיום הוא שונה. הם מקיפים את עצמם בשפה, משחקים משחקים ומחקים צלילים וביטויים עד שהם מתחילים לדבר באופן טבעי. עם זאת, מחסומי שפה יכולים להתפתח ולהתקבע בגיל צעיר ולהוביל לתחושת כישלון וקושי בהתבטאות. נובאקיד מספקת להורים 3 טיפים קלים ליישום שימנעו את היווצרות המחסומים האלה ויעודדו גישה חיובית ללימוד השפה.

1. תמכו בהערכה העצמית ובמוטיבציה הפנימית שלהם

המומחים מסכימים שאי אפשר להכריח ילדים ללמוד שפה וצריך לעודד את הרצון שלהם ללמוד. המוטיבציה הפנימית שלהם, שמונעת על ידי ההנאה שבלמידה, היא המפתח. הורים צריכים להימנע מציפיות והשוואות ובמקום זה להתמקד בהפיכת לימודי האנגלית לחוויה מהנה עבור ילדיהם. בניית תחושת הערך העצמי היא מהותית. אמירות כמו "אני פשוט לא בנוי ללימודי אנגלית", למשל, הם סימן להערכה עצמית נמוכה אצל הילד. למידה צריכה להיות מוצגת כחוויה כיפית כדי לייצר מוטיבציה פנימית אצל ילדים.

2. הפכו את הלימודים לחוויה משותפת

ההורים משחקים תפקיד מרכזי בעיצוב הגישה של הילדים ללמידה. השתתפו באופן פעיל בתהליך הלמידה של ילדיכם ולמדו ביחד איתם במקום לשמש כמשקיפים. תקשרו עם הילדים בזמן השיעור, תשאלו שאלות, ונסו להיות יצירתיים ולעורר סקרנות. התמקדו יותר בחוויית הלימוד ופחות בתוצאות. עודדו דיונים על תחומי העניין והחוויות האישיות של הילדים תוך כדי השיעורים.

3. קבעו מטרות קטנות כדי לעודד התקדמות

קביעת מטרות הניתנות להשגה יכולה להגביר את המוטיבציה של ילדים ללמוד. בין אם המטרה היא לעבור את הבחינה באנגלית או לזכור בעל פה שיר, הגשמת המטרות האלה מגבירה את ההערכה העצמית והביטחון העצמי של הילדים. הכניסו אנגלית לפעילויות שהם נהנים מהן כמו מוזיקה, קסמים או טיפול בחיות. צרו מצבים בחיי היומיום שבהם אין ברירה אלא לדבר אנגלית, למשל במפגש עם חברים או מורים שלא מדברים עברית.

נובאקיד לימודי אנגלית. Novakid,
נובאקיד לימודי אנגלית/Novakid

המודל של נובאקיד: להצית את התשוקה ללימודים דרך משחקים ופעילויות

נובאקיד מציעה חווית לימוד אנגלית מודרנית ומהנה המותאמת לצרכים האישיים של כל תלמיד. בעזרת קורסים מקוונים הבנויים כהרפתקאות אינטראקטיביות, הילדים לומדים דרך משחקים וחוויות. ההורים יכולים להשתתף באופן אקטיבי באמצעות חשבון ההורים, לצפות בדוחות התקדמות ולתקשר עם המורים. נובאקיד שמה דגש על פידבק ומעורבות הורית כדי להבטיח חוויית לימוד שיתופית.

ללמוד אנגלית עם נובאקיד זה לא רק חינוכי, זה גם כיף. החל מסיורים וירטואליים באנטארקטיקה ועד שיעורים אינטראקטיביים עם דוברי אנגלית כשפת אם, נובאקיד הופכת את לימוד השפה למסע מרגש עבור הילדים. עם לוח זמנים גמיש ושיעורים מותאמים אישית, נובאקיד מתאימה עצמה לקצב של כל תלמיד ומבטיחה חוויה לימודית מהנה ומעוררת מוטיבציה.

לסיכום, כדי לעודד את הילדים שלכם ללמוד אנגלית עליכם לרתום את המוטיבציה הפנימית שלהם, לקחת חלק פעיל בתהליך הלמידה, לקבוע מטרות ניתנות להשגה ולספק חוויית לימודים מהנה.

עם הגישה החדשנית של נובאקיד, הילדים לא רק ילמדו אנגלית אלא יפתחו תשוקה ללימודי שפה שתלווה אותם לכל החיים.

כדי לגלות כמה כיף ללמוד אנגלית עם נובאקיד, הירשמו לשיעור חינם כאן

נובאקיד לימודי אנגלית. Novakid,
נובאקיד לימודי אנגלית/Novakid
בשיתוף נובאקיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully