וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסח 2024: שירות חדש מציע ניקוי חמץ מהסמארטפון

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 11:32

גם המכשיר שלכם מוכן לפסח? רשת iStore מציעה שירות חדש - ניקוי חמץ מטלפונים, מחשבים וטאבלטים, בצורה יסודית במעבדה. המחיר? החל מ-70 שקלים

ניקוי סמארטפון. ShutterStock
ניקוי סמארטפון/ShutterStock

רשת iStore, היבואנית הרשמית של מוצרי אפל בישראל, מודיעה על שירות חדש לקראת חג הפסח: ניקוי חמץ למכשירי סלולר, טאבלטים ומחשב Macbook. כן כן, קראתם נכון - יש אנשים שרוצים להכין גם הסמארטפון שלהם לפסח. השירות יינתן בכל סניפי iStore ברחבי הארץ, ויאפשר ללקוחות לנקות את מכשיריהם בצורה יסודית, תוך שמירה על אחריות היצרן.

"כחלק מראיית 360 שלנו כחברה הפונה לכל המגזרים, ומביקוש אמיתי שעלה מהשטח, החלטנו להשיק שירות ניקוי חמץ ייעודי במעבדת הרשת המרכזית בתל אביב, אשר תעניק שרותי ניקוי יסודי לא רק לסמארטפונים אלא כמעט לכל מכשיר דיגיטלי כגון מכשירי iPhone, iPad, MacBook ועוד", אומר חיים זגורי, מנכ"ל רשת iStore.

בנוסף, הרשת מציעה מגוון ערכות ניקוי שניתן לרכוש הביתה ולהשתמש לאורך השנה, לדוגמה: ערכת ניקוי של המותג Otterbox המיועדת לניקוי מכשירים סלולריים. ערכת הניקוי של OtterBox לסמארטפונים מגיעה עם: 3 מברשות לניקוי היציאות של המכשיר, מטלית לניקוי יבש של התצוגה, 9 מטליות עם 70% אלכוהול לניקוי רטוב של התצוגה וסטיקר של OtterBox. הערכה נמכרת במחיר של 59 ש"ח בלבד באתר הרשת.

מה המחירים?

  • ניקוי חמץ לאייפון אייפד או אביזרים כדוגמת איירפודס וכדומה - בעלות 70 שקלים
  • ניקוי חמץ למקבוק - בעלות 100 שקלים
  • ניקוי חמץ ל-iMac - בעלות 300 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully