וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועידת פסגה: מדוע נפגשו נציגי HP, מיקרוסופט ואינטל ישראל?

בכירים מ-HP ישראל, אינטל ישראל ומיקרוסופט ישראל למפגש פסגה מרתק כדי לחשוף את שיתופי הפעולה האסטרטגים בין החברות שמטרתן לעצב את עתיד הבינה המלאכותית (AI) בעולם העסקים

שי פרומקיס HP ישראל, שירלי אלקובי מיקרוסופט ישראל, עמית ויסוצקי אינטל ישראל. יחצ,
שי פרומקיס HP ישראל, שירלי אלקובי מיקרוסופט ישראל, עמית ויסוצקי אינטל ישראל/יחצ

באירוע חגיגי של ענקית המחשוב והטכנולוגיה HP, שנמשך יומיים ונערך במרכז הכנסים אבניו, תחת הכותרת"HP Next Gen AI Powered PC'S Boost Your Productivity", התכנסו בכירים מ-HP ישראל, אינטל ישראל ומיקרוסופט ישראל למפגש פסגה מרתק כדי לחשוף את שיתופי הפעולה האסטרטגים בין החברות שמטרתן לעצב את עתיד הבינה המלאכותית (AI) בעולם העסקים.

שיתוף הפעולה בין שלושת ענקיות הטכנולוגיה מתמקד בפיתוח משותף של פתרונות תוכנה וחומרה חדשניים בתחום הבינה המלאכותית. פתרונות אלה יהיו מותאמים אישית לצרכים הייחודיים של עסקים בעידן החדש, ויאפשרו להם להפיק את המרב מטכנולוגיות AI מתקדמות.

השותפות בין HP, אינטל ומיקרוסופט צפויה להשפיע לא רק על עסקים גדולים, אלא גם על עסקים קטנים ובינוניים. פתרונות AI פשוטים ונגישים יאפשרו גם לעסקים קטנים ליהנות מהיתרונות הרבים של הטכנולוגיה ולשפר את תחרותיות שלהם בשוק.

מה עוד צופן לנו שיתוף הפעולה המרתק הזה? נצטרך לחכות ולראות, אבל דבר אחד בטוח: עולם העסקים עומד להשתנות ללא היכר.

שי פרומקיס, מנהל קטגוריות מוצרי מחשוב ב-HP ישראל: שילוב הכוחות שלHP , אינטל ומיקרוסופט מסמל את המחויבות המשותפת שלנו בהובלת החדשנות בתחום הבינה המלאכותית. שיתוף הפעולה האסטרטגי בינינו מאפשר לנו לרתום את הידע והמומחיות הייחודיים של כל חברה ביצירת פתרונות AI פורצי דרך שיסייעו למימוש הפוטנציאל האמיתי של עסקים וארגונים."

  • עוד באותו נושא:
  • hp

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully