וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי קרוב לחנות רשמית: איידיגיטל מעמיקה את השותפות עם אפל

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 10:40

חנות הדגל של איידיגיטל בסניף בקניון רמת אביב ,הראשונה של הרשת בישראל, תוסב להיות חנות ה-APP (Apple Premium Partner) הראשונה בארץ. המשמעות: שיפור מערך השירות, תיקון בתוך 48 שעות, אתר אינטרנט ייעודי וסדנאות מומחים

סניף איידיגיטל ברמת אביב. גדי סיארה,
סניף איידיגיטל החדש ברמת אביב/גדי סיארה

רשת iDigital (איידיגיטל), השותפה הבכירה ביותר של אפל בישראל, מעמיקה את שיתוף הפעולה ביניהם ומודיעה על השקת פורמט החנויות היוקרתי ביותר של Apple בעולם - APP. עד סוף 2024 יוקמו בישראל שלושה סניפי APP שיהוו את דור העתיד של סניפי הרשת. ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר.

סניף ה-APP הראשון בישראל יושק באופן סימבולי בקניון רמת אביב, סניף איידיגטל הראשון שנפתח בארץ. סניפי ה-APP החדשים יאפשרו ללקוחות התנסות רחבה יותר במוצרי אפל - חללי החנות עוצבו תוך מחשבה על חווית התנסות מלאה.

בדומה לחנויות המותג בעולם, בחנות יוגדר אזור מיוחד המעוצב ומאובזר לטובת קיום הדרכות והדגמות קבוצתיות שיועברו על ידי המומחים של איידיגיטל, בנושאים שונים הקשורים בשימוש במכשירי אפל וכן בחשיפת פיצ'רים חדשים. הלקוחות יוכלו לשבת בנוחות בהדרכה פרונטלית ולצפות בהדגמה על גבי מסך גדול שתאפשר הבנה שלמה הלכה למעשה.

"איידיגיטל תחל בקרוב במהלך רחב של טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומיזציה של תהליכים לצורך שיפור חוויית הלקוחות בכל נקודות הממשק שלהם עם החברה", אמרו בחברה.

סניף איידיגיטל החדש ברמת אביב. גדי סיארה, אתר רשמי
ההשקעה במהלכים החדשים של הרשת נאמדת בכ-7 מיליון דולר. הסניף החדש ברמת אביב/אתר רשמי, גדי סיארה

אתר אינטרנט חדש

כחלק מהמהלך יוקם אתר אינטרנט חדשני ששם דגש על חוויית המשתמש - פרויקט דגל המבוסס על שת"פ בין אפל העולמית לפלטפורמת הסחר הדיגיטלי הטובה בעולם - Shopify ובנוסף תוטמע מערכת CRM חדשה לניהול כולל של מערכת היחסים של החברה עם לקוחותיה תוך מתן מענה שלם לאורך זמן.

"מערכת ה-CRM תאפשר לחברה לפתח היכרות עמוקה עם הלקוחות ולשדרג באופן משמעותי את הצעת הערך שלה ללקוחות מועדון החברים באופן פרסונלי הנבנה על הפרופיל שלהם ובהתאם לצרכיהם, להשיק ערכים מוספים בעולמות השירות והשירות הטכני", מסבירים באיידיגיטל.

תיקון ב-48 שעות ושדרוג השירות

הרשת תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון באחד מסניפיה, ובעתיד גם לעקוב אחר התקדמות הטיפול דרך אתר החברה. בקרוב אף יינתן שירות עד בית הלקוח - במסגרתו לקוחות החברה יפקידו מכשיר לתיקון וייהנו ממשלוח המכשיר בחזרה לביתם לאחר התיקון. כמו כן, בארבעה סניפים מובילים יינתנו שירותי מעבדה ותיקון מוצרים ע"י טכנאי מומחה ומוסמך אפל בפרק זמן של עד 48 שעות.

חנות אפל בלוס אנג'לס. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הרשת תשיק מערכת חדשה לזימון תורים שתאפשר ללקוחות להזמין תור להפקדת מכשיר לתיקון/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

דורון סלע, מנכ"ל iCon Group ו-iDigital: "אנו גאים להמשיך את השותפות האסטרטגית העמוקה עם אפל בישראל ולהשיק יחד לראשונה בישראל את פורמט ה-APP. זהו צעד משמעותי שיסייע לבסס עוד יותר את מעמדה של iDigital כרשת המובילה במכירות ובמתן שירות למוצרי אפל בישראל. אנו מביאים בשורה של ממש ללקוחות אפל בישראל הן בחוויית הביקור בחנות והן במגוון המוצרים ובשירות. צעד זה יאפשר להנגיש עוד יותר את מוצרי אפל ואת מערך השירות המצוין של החברה ולהמשיך ולחזק את הקשר בין iDigital לבין האפליסטים הישראלים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully