וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק נותנת פייט לטיקטוק: משיקה נגן וידאו בפורמט אנכי

עודכן לאחרונה: 4.4.2024 / 13:37

הרשת החברתית ממשיכה לשדרג את פייסבוק - והודיעה על השקת פורמט חדש של נגן וידאו, בדומה ל-Reels באינסטגרם ולטיקטוק. כך זה נראה

פייסבוק, מטא. ShutterStock
פייסבוק, מטא/ShutterStock

חברת מטא הודיעה הבוקר (חמישי) על השקת נגן וידאו חדש בפייסבוק, בפורמט אנכי ובמסך מלא. הנגן יאחד לראשונה סרטוני Reels (רילס), סרטונים ארוכים, ושידורי לייב ויושק במערכות iOS ואנדרואיד, בשלב ראשון בארה"ב ובקנדה, ויגיע בחודשים הקרובים לשאר רחבי העולם, לרבות ישראל.

הנגן החדש יאפשר הצגת סרטון בפורמט של מסך מלא ובתצוגה ורטיקלית לכל סרטון בפייסבוק. בעבר, סרטונים היו מוצגים בפייסבוק בפורמטים שונים בהתאם למקום באפליקציה בו נצפה הסרטון או למשך שלו - לעתים סרטונים התנגנו בפורמט אופקי בלבד, או בנגן בתוך הפיד. הנגן החדש יכלול גם המלצות משופרות לתכני וידאו (קצרים וארוכים) על סמך תחומי העניין של אנשים.

פייסבוק מציגה: נגן וידאו חדש - בפורמט אנכי ובמסך מלא. מטא, אתר רשמי
כך זה נראה: וידאו אנכי בפייסבוק/אתר רשמי, מטא

בנוסף, פייסבוק מציגה כלים חדשים שיתנו לאנשים יותר שליטה על האופן בו הם צופים בווידאו בפלטפורמה במסגרת הנגן החדש. כך למשל, תצוגה אנכית תהיה ברירת המחדל, אך תוצג לאנשים האפשרות לסובב את המסך על מנת לצפות בסרטונים לרוחב במקרה הצורך.

כמו כן, הנגן החדש יאפשר לאנשים לדלג קדימה ואחורה בקלות כדי להגיע לחלק הרצוי בסרטון, וזאת באמצעות גלילה של המחוון בתחתית הנגן. יחד עם זאת, לחיצה על הסרטון תציג כפתורים המאפשרים לדלג עשר שניות אחורה או קדימה, וכן לעצור את הסרטון.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully