וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בארה"ב: נתח השוק של סמסונג מזנק ל-36%, אפל יורדת ל-48%

עודכן לאחרונה: 7.4.2024 / 10:47

הפער הצטמצם: סמסונג עקפה את אפל וחזרה להיות יצרנית הסמארטפונים המובילה בעולם, בזכות הביקוש הגבוה לסדרת הדגל Galaxy S24

סמסונג. ShutterStock
סמסונג/ShutterStock

סמסונג חזרה לראש טבלת יצרניות הסמארטפונים הגדולות בעולם, כך על פי נתונים של חברת המחקר Counterpoint. הפער בין סמסונג לאפל הצטמצם משמעותית מתחילת השנה, זאת הודות למכירות חזקות של סדרת הדגל Galaxy S24, שהושקה בינואר האחרון. הנתונים מצביעים על כך שבחודש פברואר מכרה סמסונג 19.69 מיליון מכשירים ניידים וזכתה בנתח שוק של 20% מהשוק העולמי, לעומת אפל שמכרה 17.41 מיליון אייפונים באותה תקופה וזכתה ב-18% מהשוק.

"מעודד לראות שסמסונג תפסה בחזרה את המקום הראשון לאחר שזכתה ב-20% נתח שוק עולמי בזכות התגובה החיובית לסדרת Galaxy S24 בארה"ב ובאירופה", אמרו בחברת המחקר.

עוד עולה מהנתונים כי בחודש פברואר סמסונג שלטה במכירות ביבשת אירופה עם נתח שוק של 34%. בארה"ב, שם האייפון מוביל באופן מסורתי, נתח השוק של סמסונג זינק מכ-20% בחודש ינואר ל-36% בפברואר. כאמור, אפל מחזיקה בתואר יצרנית הסמארטפונים המובילה בארה"ב, אם כי נתח השוק של האייפון ירד מ-64% בינואר ל-48% בפברואר.

גלקסי S24 אולטרה. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
"תגובות חיוביות לסדרת Galaxy S24 בארה"ב ובאירופה"/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

המהלך שסייע לסמסונג להפוך את המגמה השנה היה השקת סדרת הדגל Galaxy S24 החדשה בינואר. עד סוף פברואר נמכרו 6.53 מיליון יחידות מהסדרה, בין השאר בזכות תכונות בינה מלאכותית חדשות, בהן היכולת לתרגם שפות בזמן אמת במהלך שיחת טלפון, ופיצ'ר ה-Circle to Search (לסמן בעיגול כדי לחפש).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully