וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישהו התחיל את הזרם: בדקנו מכשיר Tens ביתי להקלה על כאבים

דוד רוזנטל

6.4.2024 / 0:03

חברת א.א אורטופדיה משווקת בבלעדיות בישראל את TENS של חברת HiDow, מכשיר עיסוי חשמלי קומפקטי ונייד הפועל על פולסים חשמליים בשתי טכנולוגיות מתקדמות של טנס ו-EMS. בדקנו אם זה באמת יקל עליכם ועליכן

מכשיר TENS Hidow להקלה בכאבים 12 תוכניות, 479 שקל במקום 799 שקל, להשיג בסניפי א.א אורטופדיה בפריסה ארצית. יחצ,
מכשיר TENS Hidow להקלה בכאבים 12 תוכניות, 479 שקל במקום 799 שקל, להשיג בסניפי א.א אורטופדיה בפריסה ארצית/יחצ

המוצר: TENS: מכשיר טכנולוגי נייד בייתי חדשני להקלה בכאבים
תיאור מוצר: מכשיר אלקטרוני נייד המטפל ומספק הקלה דרך העור במצבים של כאבים, אי נוחות ומתח בשרירים, מפרקים ודלקות באמצעות גירוי חשמלי.
משווק: א.א. אורטופדיה
המחיר המומלץ: 699 שקלים במקום 1,165 שקלים

המוצר

ה-TENS, ר"ת של Transcutaneous electrical nerve stimulation, הוא מכשיר אלקטרוני נייד המטפל ומספק הקלה דרך העור במצבים של כאבים, אי נוחות ומתח בשרירים, מפרקים ודלקות באמצעות גירוי חשמלי. המכשיר ניתן לתפעול עצמי פשוט על ידי הנחה פשוטה של אלקטרודות על העור באזור הכואב שמצידן השני מחוברות למכשיר. הטכנולוגיה הראשונה שלו היא טכנולוגיית ה-EMS, בה גירוי חשמלי נשלח אל השריר המטופל וגורם לכיווץ והרפיה באופן אוטומטי וללא מאמץ מצד המשתמש, גם במצבים בהם מתקשה לבצע את הפעולה לבדו, לצורך חינוך מחדש של השריר, חיזוקו ופיתוחו. הטכנולוגיה השנייה, הנקראת TENS, מתמקדת בהקלה מיידית על כאבים ללא טיפול פולשני או שימוש בתרופות, על ידי שליחת גירוי חשמלי אל מערכת עצבים באזור, אשר מחד חוסמת את שידור אות הכאב המועבר למוח ומנגד תורמת לשחרור של אנדרופינים.

המכשיר משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות וסוגי כאב שונים, החל מכאבי שרירים, גב, צוואר, כתפיים, זרועות, רגליים, אוזניים וראש ועד לטיפול בבעיות כמו מתח נפשי, מצבים של כאבים כרוניים, כאבי מחזור ואי נוחות בגוף. גודלו קטן וקומפקטי הנכנס לכל כיס והוא כולל בתוכו מגוון רחב של תוכניות עיסוי הניתנות לבחירה בלחיצת כפתור פשוטה על גבי מסך מגע. בין התוכניות ניתן למצוא, רפלקסולוגיה, עיסוי לחיצות, עיסוי מרפקים, נקישות, כוסות רוח, עיסוי לישה, דיקור, עיסוי המיועד ספציפית לאזור תנוך האוזן ונוספות. הפולסים נשלחים בתבניות אקראיות על מנת למנוע ממוח המשתמש להסתגל אליהם וכך הופך הטיפול אפקטיבי לאורך זמן.

המכשיר מגיע בשתי גרסאות לבחירה הנבדלות זו מזו במספר ומבחר סוגי התוכנית, 12 או 18. כל אחת מהתוכניות ניתנת להתאמה אישית מבחינת עוצמה בהתאם לצורך וסיבולת המשתמש, וכן לתזמון משך הפעולה וכיבוי אוטומטי בין 10 ל-60 דקות. כמו כן, כולל שני ערוצים המאפשרים לטפל בשני אזורים בו זמנית.

ה-TENS כולל באריזה סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה עגולה, סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה מלבנית וסט של אטבי אוזניים. כמו כן, ניתן לרכוש בנפרד עזרים נוספים לטיפול באזורים ייעודיים, כדוגמת חגורה או חבק אלקטרודות לברך, חבק ייעודי למרפק וחגורת מותן.

לכל ביקורות "מתנה לחג" לחצו כאן.

חבק אלקטרודות לברך למכשיר הטנס, 249 שקל, להשיג בסניפי א.א אורטופדיה בפריסה ארצית ובאתר www.aa-orthopedics.co.il. יחצ,
חבק אלקטרודות לברך למכשיר הטנס, 249 שקל, להשיג בסניפי א.א אורטופדיה בפריסה ארצית ובאתר www.aa-orthopedics.co.il/יחצ

חוות דעת

אני חייב להודות שהיה לי מידע מוקדם על Tens בזכות מכשיר דומה שיש לאביה של רעייתי, אם כי הוא כבר מיושן יותר. לכן, חשבתי שאני יודע למה לצפות.

ובכן, התבדיתי. מדובר במוצר מקריפ אך יעיל. מקריפ, משום שכל אחת מהתוכניות שבו ייצרה בי תחושה מוזרה תחילה. מעיסוי דרך צביטה ועד לפיתה שמדמה כוסות רוח - התוכניות האלה רק העניקו לי סקרנות לבחון עוד ועוד.

אלא שהשורה התחתונה היא שקובעת - מדובר במוצר יעיל מאוד נגד כאבים אקוטיים וכרוניים (וברוך השם, יש לי משניהם). התפעול מאוד קל ופחות מפחיד משנראה תחילה, התחושה היא של דקירה קלה באזור - אני ניסיתי בברך ובמרפק) שלאחר חוסר הנוחות הראשוני מתרגלים אליה. ניתן להגביר ולהנמיך עוצמות לפי הצורך. להפתעתי גיליתי שהעוצמה הגבוהה ביותר היא זו הרצויה לי, אבל בואו נודה באמת: זה לגמרי לא לבעלי לב חלש, באופן הכי מילולי שיש, ולכן יש לעקוב אחרי הוראות היבואן וההנחיות על גבי האריזה או בערוץ היוטיוב.

משך השימוש והתוכנית שתבחרו תלויים בכם - רק תיזהרו לא להגזים.

פסק הדין

בעבר פיתחתי התנסות עם לא מעט מכשירים למניעת כאבים שעובדים על שיטת הלייזר הרך. רובם היו יעילים והפגינו ביצועים טובים. היתרון של ה-Tens בא לידי ביטוי במחיר - הוא עולה שליש ואפילו פחות מהמוצרים הללו, הוא מאושר FDA ומרגישים את האפקט שלו בזמן אמת. מדוע זה חשוב? משום שדרך ההולכה החשמלית אתם מבינים שיש פה "הזרקה אמיתית" לשרירים שלכם.

כל התכונות הללו הופכות את המכשיר לכדאי מאוד, במיוחד, כאמור, כשגרסאות קודמות שלו קיימות כבר שנים בשוק. למעשה, הוא הומצא לפני 50 שנה בדיוק ומאז עבר שכלולים. מומלץ בחום, רק חשוב ביותר לעקוב אחרי ההנחיות.

  • עוד באותו נושא:
  • סמארטפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully