וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגביע הקדוש" של העב"מים: תיעוד של עב"ם בומרנג ליד תחנת החלל

21.4.2024 / 0:03

חוקר אובייקטים מהחלל תיעד את מה שהוא מאמין שהוא "הגביע הקדוש" של ראיות לקיומם של עב"מים שתועד בשידור חי מתחנת החלל הבינלאומית, שם הוא זיהה מעין מטוס ענק בצורת בומרנג. "זה לא כלי סיור. זאת ספינת התיישבות. יש אוכלוסייה שלמה על הדבר הזה"

עב"מ בצורת בומרנג תועד מתחנת החלל הבינלאומית/@DiscloseScreenTheGrimreefar

מומחה מטעם עצמו לענייני עב"מים טוען כי נתקל במה שהוא מגדיר "הגביע הקדוש" לאחר שזיהה מה שהוא משוכמע שהוא כלי טיס ענק בצורת בומרנג בזמן שצפה בשידור חי של תחנת החלל הבינלאומית.

הסרטון, ששותף ברשת על ידי ערוץ תיאוריות הקונספירציה 'Disclose Screen The Grimreefar', מציג את האובייקט בצורת V טס מעל כדור הארץ, וטוען שזה תיעוד שנתפס בזמן שידור חי מתחנת החלל הבינלאומית.

חוקר האובייקטים מהחלל שיתף את הצילומים בערוץ היוטיוב שלו, שם תיאר את האובייקט כ"גביע הקדוש" של ראיות לכאורה לקיומם של עב"מים. הוא הסביר ל-14,000 העוקבים שלו כי שמר את הקטע במשך שמונה חודשים בזמן שחבר בדק אותו לאיתור כל "סימני עריכה".

צפו בתיעוד

הוא טוען שחבר שלו מצא "אין הוכחה" לכך שהצילומים עובדו. בסרטון הוא המשיך ואמר: "בעיניי, הקליפ הזה הוא הגביע הקדוש של תצפיתי עב"מים. זה בהחלט לא מעשה ידי אדם.

"הגודל העצום שלו היה מרמז על ההפך. קשה לקבוע את המרחק מהמצלמה, אבל הוא מספיק קרוב לאדמה שאפשר לראות אותו מטיל צל". הוא הסביר ש"תחנת החלל הבינלאומית (ISS) מקיפה את כדור הארץ בגובה של כ-400 ק"מ מעל פני השטח. אז אם העב"מ הזה קרוב יותר לכדור הארץ מאשר למצלמה, אז אנחנו מסתכלים על משהו שקוטרו קילומטרים רבים".

"זה לא כלי סיור. זאת ספינת התיישבות. יש אוכלוסייה שלמה על הדבר הזה. החללית הזאת תואמת בצורה מושלמת את התיאורים של אורות פיניקס".

הצופים הוקסמו מהסרטון ורבים הגיבו בתגובות מתוך אמונה שזהו אולי הוכחה לחיים חייזריים. משתמש אחד כתב: "וואו! אם זה אמיתי, אז וואו! תיעוד מדהים!"

משתמש אחר הוסיף: "הדבר הזה ענק," בעוד משתמש שלישי הגיב: "תיעוד העב"מים הזה מדהים. יש לאחרונה הרבה סרטוני עב"מים מעולים של עב"מים מעל העננים. סרטון מעולה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully