וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Commit זכתה בפרס "שותף השנה" של Google Cloud לשנת 2024

Google Cloud הכריזה על חברת Commit כשותפת השנה שלה בתחום המכירות בישראל. הפרס המוערך מוענק ל-Commit על סיוע בקנה מידה משמעותי בקידום חדשנות ייחודית, ובניית פתרונות משולבים מוצלחים ללקוחותיה בענן של Google

גוגל קלאוד. יחצ,
גוגל קלאוד/יחצ

הפרס הנחשב 'שותפת השנה בישראל של שירותי הענן של Google Cloud בתחום המכירות' מוענק השנה לחברת ההיי-טק Commit. פרס יוקרתי זה מכיר בתרומה של Commit כשותף מוביל של Google, שהוכיח תוצאות חיוביות ייחודיות ובולטות במיוחד בפני צוות השותפים והמכירות של Google Cloud, בקנה מידה משמעותי. Commit היא החברה היחידה בישראל שזכתה בתואר השנה בתחום ה-Sales. הזכייה של Commit מצטרפת גם לזכיית אנשי הצוות שלה קודם לכן גם בתואר "All Star of the Year" בתחומי השיווק, מכירות וארכיטקטורה.

Commit, שותפה בכירה ל-Google Cloud, גייסה במהלך השנה החולפת בלבד למעלה מ-100 לקוחות חדשים בישראל לענן גוגל והכפילה את ההכנסות בפעילות זו. במהלך השנים, ובפרט בשנה האחרונה, סייעה Commit ללקוחות רבים לעבור לענן של Google Cloud, לייעל את עומסי העבודה בענן, לחסוך באופן ניכר בעלויות השימוש בענן ולפתח אפליקציות ושירותים חדשים מבוססי ענן. אחד מענפי ההתמחות של Commit היא אינטגרציה של מקרים מורכבים וטיוב מקסימלי של יכולות ענן קיימות תוך שימוש ביכולות ה- Generative AI המתקדמות של Cloud Google
בין יתר היכולות המוכחות של מומחי ה-Google Cloud של Commit בהובלתם של רפי קרימן ולאון חלפון, ניתן למנות שירותי ארכיטקטורה וביצוע מיגרציות, תהליכי מודרניזציה של מערכות קיימות, והקמה של סביבות ענניות חדשות עם התמחות בעולמות ה-SaaS ,AI/ML, Cyber, Big Data , GENAI. במסגרת זאת, ביצעה Commit בשנה האחרונה גם כמות גדולה של מיגרציות מורכבות ומוצלחות לענן עבור חברות היי-טק ו-ISVs.

עידן פיינגולד. נטי לוי,
עידן פיינגולד/נטי לוי

Commit היא אחת מחברות שירותי הטכנולוגיה המובילות והוותיקות בישראל המעניקה פתרונות a-z לחברות הייטק, סטארט-אפים, גופים מוסדיים, גופי בטחון, גופים פיננסיים ועוד. את שנת 2023 סיימה החברה עם צמיחה של מעל 50% בהכנסות מפעילות הענן, ועם עלייה של 150% במספר מומחי הענן שהיא מעסיקה אשר עומד על למעלה מ-200. בין יתר פעילותיה, מעניקה Commit שירותים מתקדמים לגופים מהמגזר הציבורי והממשלתי במסגרת המעבר לענן של Google כחלק מפרויקט הנימבוס.
"הבחירה של Google Cloud ב-Commit כשותף השנה שלה בישראל בתחום המכירות לשנת 2024 מהווה אבן דרך משמעותית בנתיב המשותף שאנו סוללים עם שירותי הענן של Google", אמר עידן פינגולד, מנכ"ל Commit. "אנו גאים באינטגרציות המוצלחות שביצענו השנה ללקוחותינו על הענן של Google ובשירות האיכותי שהענקנו להם בזכותם הוחלט להעניק לנו את הפרס. אנו מצפים להמשך ההתפתחות המשותפת יחד עם השותפים שלנו ב-Google Cloud ובטוחים שגם השנה נמשיך לשבור שיאים עבור לקוחותינו בענן."

נוסף לשירותי ענן, מעסיקה Commit מומחי מוצר, AI, תוכנה, DevOps, סייבר, שירותי מעטפת מנוהלים כמו NOC, SOC ועוד, המסייעים לחברה להעניק שירותים, פתרונות ומוצרים בכל התחומים הטכנולוגיים הנדרשים כ-"One Stop Shop."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

חברת השירותים הטכנולוגיים הצומחת ביותר בישראל

חברת ההיי-טק Commit סיימה את שנת 2023 עם נתונים שוברי שיאים, כהמשך לצמיחה העקבית והדו-ספרתית שהיא מציגה בכל המדדים ב-3 השנים האחרונות.

כך, החברה שפועלת מול חברות ענק, סטארט-אפים וחברות ותיקות מכל ענפי הטכנולוגיה והסקטורים העסקיים, סיימה את השנה עם הכנסות של כחצי מיליארד שקל, כ-100 מיליון שקל יותר מאשר ב-2023.

במהלך השנה האחרונה הציגה החברה, המספקת שירותים ופתרונות a-z ומשמשת כ-one stop shop, חיזקה Commit את מחלקת הבינה המלאכותית בחברה. מבין 100 העובדים שהצטרפו לכ-700 עובדי החברה, ניתן למנות גם אנשי פיתוח עם מומחיות ייחודית ונדירה בתחומי ה-GenAI.

גם בהיבט ההתרחבות הגלובלית, שנת 2023 הייתה שנה מצוינת לחברה שמנהלת את פעילותה הבינ"ל ממטה החברה החדש במגדלי ב.ס.ר, פתח תקווה. כך, לדוגמה בלבד, בארה"ב הציגה Commit צמיחה של יותר מ-200% במספר הלקוחות החדשים.

את שנת 2024 פתחה Commit בסערה, עם התרחבות באירופה והשקה של הסניף ב-UK, השלמת גיוס משמעותי של כוח אדם איכותית, הצטרפות לקוחות גדולים חדשים, ניהול פרויקטים ביטחוניים בשווי עשרות מיליוני שקלים ופרויקטים משמעותיים גם במגזר האזרחי. על כן, בחברה צופים כי מגמת הצמיחה המהותית ש-Commit מציגה בשנים האחרונות תמשך גם השנה

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully