וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעבר פוגש את העתיד: מותג מקרני היוקרה של החברה הוותיקה יופץ בישראל

חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' קיבלה את זכויות ההפצה, השיווק והמכירה הבלעדיים בישראל של מותג מקרני היוקרה JVC JAPAN. החברה תשקיע בקידום ובהחדרת קו המוצרים של המותג שישווקו בחנויות וברשתות האלקטרוניקה בפריסה ארצית ומיועד לקהל לקוחות היוקרה

מקרני היוקרה של המותג JVC JAPAN המיובאים לישראל על ידי חברת גלובאל סאונד. יחצ,
מקרני היוקרה של המותג JVC JAPAN המיובאים לישראל על ידי חברת גלובאל סאונד/יחצ

חברת 'א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ' הודיעה היום כי החל מהחודש תשווק את מותג JVC היפני, מהמובילים בעולם בתחום מקרני היוקרה, ישווק ויופץ בבלעדיות על ידי החברה בפריסה ארצית אצל המשווקים המורשים ובחנויות הפרטיות. כחלק מהחדרת מקרני המותג לשוק הישראלי בכוונת החברה לצאת בקמפיין פרסומי רחב היקף בדיגיטל בהשקעה של מעל 100 אלף שקל. בהמשך, יעלו קמפיינים במדיות החברתיות, שלטי חוצות וכן תערך השקה ייחודית בהשתתפות נציגי המותג מיפן.

חברת JVC יפן הוותיקה שהוקמה בשנת 1927, זכתה בשנת 2001 בפרס האמי להישג יוצא דופן בקידום טכנולוגי שהוענק לה על ידי האקדמיה הלאומית לאומנויות ומדעי הטלוויזיה. החברה מתמחה במכשירי וידאו ואודיו ונחשבת בעולם לחוד החנית של מקרני הוידאו היוקרתיים בזכות שלל פיתוחים בתחום. האחרונים שבהם שישווקו בישראל הם סדרת המקרנים החדשה בטכנולוגיית D-ILA המציעה יחס ניגודיות גבוה במיוחד, המאפשר לצפות בתמונה באיכות גבוהה גם בסביבות מוארות. זאת מאפשרת למשתמשים ליהנות מחוויית קולנוע אמיתית בנוחות הביתית. סדרת מקרני Ultra Hi End בטכנולוגיית נורת לייזר BLU- Escent המספקת תמונה טבעית באיכות K8 , וכן סדרת NZ המהוה את הטופ של מקרני הקולנוע המקצועי המספקת תמונה ריאליסטית, חדה ועשירה.

מקרני היוקרה של המותג JVC JAPAN המיובאים לישראל על ידי חברת גלובאל סאונד. יחצ,
מקרני היוקרה של המותג JVC JAPAN המיובאים לישראל על ידי חברת גלובאל סאונד/יחצ

לדברי רפאל בולרו, מנכ"ל חברת א.ד.ר גלובל סאונד בע"מ: "אנו נרגשים עם כניסתו של המותג לישראל. JVC JAPAN שמתווסף למותגי החברה מדגיש את המסירות שלנו להביא את פתרונות AV הטובים ביותר בעולם ללקוחותינו. באמצעות מגוון יוצא הדופן של מקרני היוקרה, אנו מצפים לרגש קהלים ברחבי הארץ ולהציב סטנדרטים חדשים של מצוינות בתחום חדרי הקולנוע בישראל".

חברת גלובל סאונד נוסדה על ידי אנשי העסקים דרור טוויטו, אברהם צמח ורפאל בולרו והיא מתמחה בייבוא, שיווק, מכירה וייצוג של מותגים עולמיים בתחום האודיו וידאו, חשמל חכם והתקשורת. בין עשרות מותגי החברה ניתן למצוא בשיווק בלעדי את DENON, ELEC, POLK AUDIO, ORIGIN ACOUSTICS, VSSL, AUDIO CONTROL, KRIX ורבים נוספים. כמו כן החברה מהווה יבואנית ונציגה בלעדית של קונצרן MASSIMO הכולל את המותגים CLASSE וdefinitive technology. לרשות החברה פעול מרכז לוגיסטי רחב ידיים וצי משאיות להובלה לכל חלקי הארץ.

מקרני היוקרה של JVC יפן יוצעו לקהל הישראלי בטווח מחירים של 154,990 - 29,990 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מקרן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully