וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לבעיות קליטה במופעים: פלאפון חשפה את רשת 5G MAX

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 13:31

החברה השיקה חבילות ייעודיות ברשת החדשה והדגימה לראשונה בישראל יכולות פריסת רשת ותיעדוף מכל מקום עם מהירות של כ-6 גיגה-ביט. ומה המחירים?

פלאפון. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פלאפון/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חברת פלאפון הודיעה היום (רביעי) על פריצת דרך משמעותית בשוק הסלולר הישראלי עם השקת ליבת רשת דור 5 עצמאית (Stand Alone) ראשונה מסוגה, בשיתוף פעולה עם חברת אריקסון העולמית. השקת הרשת החדשה, המכונה 5G MAX ותיכנס לשימוש מבצעי כבר בשבועות הקרובים, תאפשר ללקוחות ליהנות מחוויית גלישה משופרת משמעותית, הכוללת תכולה רחבה יותר, קצבי תעבורה גבוהים, שיהוי נמוך ותיעדוף רשת בעת עומס ובאירועים רבי משתתפים. במקביל הדגימה החברה לראשונה יכולות פריסת רשת ותיעדוף ברשת לגיימרים בנמל תל אביב, ותיעדוף בעת הטסת רחפנים בהוד השרון והדגימה במעבדת החברה מהירות של כ-6 גיגה-ביט, הנחשבת לגבוהה ביותר שנמדדה בפלאפון.

הטכנולוגיה החדשה אף מאפשרת זרימה חלקה ומהירה של מידע באירועים המוניים כמו הופעות ומשחקי ספורט, כך שלקוחות המחוברים לליבת הרשת החדשה ימשיכו להיות מחוברים לרשת והגלישה הסלולרית תמשיך לפעול באופן תקין.

ליבת הרשת החדשה צפויה גם לסייע בשעות חירום עם האפשרות לשמירה על רשת סלולרית חזקה ויציבה וכן מתן פתרונות מהירים לרחפנים ולשירותי אבטחה - מה שכבר יוצר עניין בקרב גופי הביטחון. בנוסף, הרשת החדשה צפויה להביא לשיפורים דרמטיים בהיבטי אבטחת מידע ותהיה עמידה יותר בפני פריצות סייבר וניסיונות תקיפה על ידי גורמים עוינים על די שימוש בפרוטוקולים מתקדמים להצפנה.

אילן סיגל מנכ"ל פלאפון. יוני ספיר, אתר רשמי
אילן סיגל מנכ"ל פלאפון/אתר רשמי, יוני ספיר

"אנחנו נמצאים בפתחה של נקודת ציון חשובה המהווה שלב משמעותי בהתפתחות רשתות דור 5 בישראל", אמר אילן סיגל, מנכ"ל פלאפון. "פלאפון מובילה מהפכה נוספת בשוק הסלולר בישראל, לאחר שהיינו הראשונים להציג את הדור ה-5 בישראל ולהשיק בהצלחה את שירותי ה-eSIM, אנו גאים להביא את הבשורה הגדולה באבולוציה של תשתיות הסלולר בישראל, שתביא לאיכויות גלישה, ולפתרונות טכנולוגיים חדשניים שישראלים טרם חוו. אנחנו ממשיכים להוביל את דור 5 בישראל עם כ-1.1 מיליון לקוחות וממשיכים כל העת להרחיב את פריסת אתרי דור 5 שלנו בכל רחבי הארץ כך שנגיע ל-1,000 אתרים בתוך שנה מהיום".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

החבילות החדשות של פלאפון בתוכנית 5G MAX

  • MAX LIVE 5G - מסלול לחובבי ספורט והופעות שיקבלו מהירות גבוהה יותר ותיעדוף בגלישה בעת אירועים עם קהל צופים גדול, שיפור החוויה באמצעות הבטחת רוחב פס וצפיית וידאו מיטבית. החבילה כוללת 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה של 2,000 ג'יגה ב-65 ₪ לחודש.
  • MAX GAMING 5G - מסלול לחובבי הגיימינג עם שיהוי נמוך לטובת חווית גיימינג מיטבית. בתקופה בה הקלאוד גיימינג מתחזק על חשבון קונסולות המשחק. המסלול כולל 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה של 2,000 ג'יגה ב-69 ₪ לחודש.
  • MAX VIP ISRAEL 5G- מסלול הכולל מהירות גבוהה יותר, שיהוי נמוך ותיעדוף בעומס ללקוחות אשר חשובה להם מהירות ושיהוי נמוך וקבלת עדיפות בעת עומס. המסלול כולל 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה של 3,000 ג'יגה ב-79 ₪ לחודש.
  • MAX VIP GLOBAL 5G - מסלול המתאים ללקוחות המרבים לנסוע לחו"ל וכולל 10 ג'יגה גלישה בחו"ל מדי חודש, 5,000 דקות שיחה, 5,000 SMS וחבילת גלישה בארץ של 3,000 ג'יגה ב-129 ₪ לחודש ובנוסף המסלול כולל מהירות גבוהה יותר, שיהוי נמוך ותיעדוף בעומס.

עם זאת, פלאפון אינה החברה היחידה שמתקדמת בתחום דור 5 בישראל. גם רשת פרטנר חתמה על הסכם עם אריקסון בחודש ינואר האחרון, ותשיק בקרוב רשת דור 5 עצמאית. פרטנר צפויה להציע שירותים דומים לאלו של פלאפון, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות דומות.

גם חברת סלקום השיקה בתחילת השנה חבילות דור 5 פרימיום, שכוללות הבטחה לתעדוף של המנויים בעת עומס ברשת. עם זאת, חשוב לציין שעדיין רשת דור 5 של סלקום מבוססת על ליבת דור 4. בהמשך השנה סלקום צפויה גם כן להשיק ליבת דור 5.

  • עוד באותו נושא:
  • פלאפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully