וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חודשיים אחרי: ה-Vision Pro של אפל עדיין גורמים לתופעות לוואי מטרידות

עודכן לאחרונה: 10.4.2024 / 17:08

עיגולים שחורים מסביב לעיניים, כאבי גב וסחרחורות: משתמשים רבים ממשיכים להתלונן על כאבי ראש, בחילות וחוסר נוחות בעת השימוש במשקפי המציאות המעורבת החדשים של אפל

ה-Vision Pro של אפל. GettyImages
ה-Vision Pro של אפל/GettyImages

משקפי ה-Vision Pro של אפל, שיצאו לשוק לפני כחודשיים תחת הבטחה להציע חווית מציאות מעורבת פורצת דרך, עוררו עניין רב - וגם לא מעט תלונות. בין אם מדובר ב"הצצה לעתיד" או פשוט ב"עוד גאדג'ט יקר" (3,500 דולר!), משתמשים רבים מדווחים על תופעות לוואי שליליות שחווים בעת השימוש במשקפיים, ביניהם כאבי ראש חזקים, בחילות וסחרחורות.

כעת, דיווח ב-MarketWatch חושף את היקף התופעה, עם עדויות מצד משתמשים רבים שחווים את אותן בעיות. אמילי אולמן, סמנכ"לית השיווק בחברת Hopscotch Interactive, סיפרה כי קיבלה שני "עיגולים שחורים כהים מאוד" לאחר שהרכיבה לראשונה את ה-Vision Pro, ככל הנראה עקב הלחץ שהפעילה הקסדה. איאן ביקראפט, מנכ"ל חברת הייעוץ Signal, סיפר ל-MarketWatch כי חווה כאבים בבסיס הגולגולת ובחלק העליון של הגב.

ה-Vision Pro של אפל/אפל

גם ברדיט לא חסרות תלונות על מכשיר המציאות המוגברת של אפל. משתמשים רבים מתלוננים על כאבי ראש מתמשכים, עייפות עיניים וכאבים שמקורם ככל הנראה במשקל הרב של הקסדה. עם זאת, יש לציין שמשתמשים אחרים לא דיווחו על בעיות ודווקא מצאו את רצועת הראש הנוכחית נוחה לשימוש.

אפל סירבה להגיב על התלונות אך הפנתה את MarketWatch להנחיות השימוש שלה. החברה ממליצה על הפסקות קצרות כל 20-30 דקות בתקופת ההסתגלות למוצר, ולהפסיק את השימוש בכל מקרה של אי נוחות. בנוסף, מדגישה אפל כי יש להפסיק את השימוש מיד במקרה של כאבי ראש, עייפות עיניים או כאבים אחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully