וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס שנתי מטעם גוגל מוענק ל- OpsGuru מקבוצת יעל

הפרס - Google Cloud Partner of the Year מוענק לספקיות מצטיינות של טכנולוגיית Google Cloud שבלטו בהיבטים של חדשנות בעבודה מול מגוון מגזרים

פרס שותף השנה לאופסגורו בווגאס - אפריל 24. יחצ,
פרס שותף השנה לאופסגורו בווגאס - אפריל 24/יחצ

אופסגורו מקבוצת Yael, חברת ייעוץ ושירותים מקצועיים בתחום הענן, זכתה בפרס שותף השנה מטעם Google Cloud - פרס שנתי המוענק על שותפות מצטיינת בקידומם והצלחתם של ארגונים בשימוש בפתרונות Google Cloud. בהודעת הענקת הפרס הוסברה הבחירה ב-OpsGuru לאור הבולטות והמומחיות שלה בתחומי: AI Generative, Cloud Native Development ו-Machine Learning ועל היכולת לספק פתרונות חלוציים בעולמות הענן.

"הכרה זו של Google Cloud בניסיון, במומחיות ובשירות שאנחנו מספקים, מדגישה את היכולת שלנו להתמודד עם אתגרים מורכבים ואת איכות העבודה שלנו עם ארגונים מכל מגזרי המשק, בדרכם להשגת מובילות טכנולוגית, כל ארגון בתחומו" מוסר מורד אלייב, מנכ"ל OpsGuru. "קבלת הפרס Google Cloud Partner of the Year מייצגת עבורנו הישג משמעותי, המאשר את היכולות והמחויבות שלנו להצלחת לקוחותינו בשילוב, מינוף ומיקסום פתרונות Google Cloud Platform בארגונם".

OpsGuru אשר נרכשה לאחרונה בידי קבוצת יעל, היא שותפת Premier של Google ומתמחה בליווי פרויקטים גדולים של גופים ציבוריים וגופי אנטרפרייז במעבר לענן הציבורי ובתחזוקת תשתיות על גבי פלטפורמות של ספקיות הענן המובילות.

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully