וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ה-AI נכנס לעולמנו בסערה והביא אתו יכולות כמעט בדיונית"

כך אמר ליאור פוני מנכ"ל חברת Dell technologiesישראל במהלך כנס גדול בשיתוף עם ענקיות הטכנולוגיה אינטל ואנבידיה. במסגרתו חשפו את אסטרטגית ה- AI המשותפת תחת הסלוגן - "לשחרר את כוח ה- AI". החברות הציגו את יכולות ה-GenAI להוביל לשיפור איכות החיים

פורטפוליו מוצרים עשיר. ניב קנטור,
פורטפוליו מוצרים עשיר/ניב קנטור

חברת Dell technologies קיימה כנס משותף עם ענקיות הטכנולוגיה Nvidia ו- Intel בנושא יכולות ה- AI. באירוע שהתקיים בגן האירועים של קיבוץ שפיים, חשפה Dell את אסטרטגיית ה- AI המשותפת של שלושת התאגידים, כמו כן הוצג הפורטפוליו של החברות בתחום התשתיות ומחשוב הקצה.

הוועידה כללה הרצאות ופאנלים עם מומחי טכנולוגיה ועסקים שדנו בחדשנות ובאודות היכולת של טכנולוגיית ה-AI להוביל לשיפור איכות החיים של אנשים וכן לשפר את פרודוקטיביות העבודה של הארגונים. בכירי ענקיות המחשוב הציגו את הדרכים בהם ארגונים נדרשים לפעול כדי לאמץ ולהטמיע את ה-GenAI בצורה אפקטיבית ובכך להנות מיתרון תחרותי בשוק המשתנה והמתפתח.

אל האירוע הגיעו לקוחות החברה, אנשי עסקים ובכירים בענף הטכנולוגיה וביניהם עמית ויסוצקי מנהל השיווק של אינטל ישראל וטורקיה, נתי אמסטרדם מנכ"ל אנבידה ישראל, אופיר זמיר מנהל הטכנולוגי של אנבידיה ו- ליאור פוני מנכ"ל Dell ישראל.

ליאור פוני. ניב קנטור,
ליאור פוני/ניב קנטור
בני מלכה ואיציק רייך מדל. ניב קנטור,
בני מלכה ואיציק רייך מדל/ניב קנטור

מנכ"ל Dell חשף כי לפי הסקר אותו קיימה החברה העולמית, 58% מהארגונים בעולם כבר החלו ליישם יכולות ,GenAI על פי פוני: "מדובר במספר גבוה ואולי אפילו לא נתפס, יחסית לטכנולוגיה שנכנסה לעולמנו רק לא מזמן והביאה איתה יכולות כמעט בדיוניות בזמן שלנטפליקס ולפייסבוק לקח כמה שנים להגיע למיליון משתמשים, ל-Open AI זה לקח חמישה ימים בלבד". עוד הוא מציין כי המספר הזה צפוי לעלות במהירות ל-80 ואפילו 90 אחוז כבר בתקופה הקרובה.

פתרונות ה-AI כבר מוטמעים בחברות וארגונים רבים ועוזרים בפתרונות ושירותים מגוונים, כמו למשל לזהות מחלות כמו סרטן, לייצר יותר הכנסות משירותים פרסונאליים ואפילו להפחית תאונות דרכים כגון הפתרון של חברת סובארו שמבוסס על הטכנולוגיות של דל במצלמות המותקנות ברכב, שמפענחות את תנאי הכביש ומאתרות סכנות בלתי צפויות. וזו כמובן רק ההתחלה.

איתי משולם. ניב קנטור,
איתי משולם/ניב קנטור
מאחדים כוחות. אופיר זמיר, ליאור פוני ועמית ויסוצקי. ניב קנטור,
מאחדים כוחות. אופיר זמיר, ליאור פוני ועמית ויסוצקי/ניב קנטור
מעל 300 איש באירוע. ניב קנטור,
מעל 300 איש באירוע/ניב קנטור

"המטרה שלנו ב- Dell היא להיות חוד החנית בכל תחום טכנולוגי, כשהאסטרטגיה היא לחדש, ליזום ולהוביל. אנחנו רואים חשיבות עצומה בלהיות "enablers" של הכנסת טכנולוגיות לארגונים בכלל, ולסייע בהאצת ההטמעה של הבינה המלאכותית בפרט. זה עוד נדבך בפורטפוליו של השירותים והפתרונות שלנו מקצה לקצה, כמובן תוך שיתוף פעולה עם רשת השותפים הרחבה והאיכותית שלנו כגון אנבידיה ואינטל. כך פעלנו ביחד עם אנבידיה ליצירת מחשב העל הראשון בישראל והכנסנו למחשבים שאנו מייצרים את ה-NGU של אנבידיה וה-Copilot של מיקרוסופט".

  • עוד באותו נושא:
  • AI

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully