וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה תקבלו? גוגל השיקה גרסה בתשלום של הדפדפן כרום

עודכן לאחרונה: 14.4.2024 / 11:52

גוגל, ששולטת באופן בלתי מעורער בשוק הדפדפנים, משיקה גרסה בתשלום של הדפדפן כרום, המציעה אבטחה מתקדמת יותר לעסקים. כמה זה יעלה לכם?

גוגל כרום. ShutterStock
גוגל כרום/ShutterStock

גוגל, ענקית הטכנולוגיה השולטת בשוק הדפדפנים עם כרום (Chrome) מזה שנים רבות, ממשיכה להרחיב את היצע המוצרים שלה. הפעם, גוגל פונה לעסקים עם השקת Chrome Enterprise Premium, גרסה בתשלום חודשי של הדפדפן המציעה תכונות אבטחה מתקדמות.

כיום, כאשר דגש רב מושם על אבטחה עם תכונות מובנות, וכרום שולט בכ-65% משוק הדפדפנים, איומים מתקדמים מצריכים הגנה ופתרונות אבטחה משוכללים יותר. גוגל מזהה את הצורך, ולדברי החברה, גרסת הפרימיום נועדה לספק מענה לצורך זה, תוך שהיא מוסיפה רמות הגנה משופרות מפני איומים מקוונים, דליפות נתונים וגניבת זהות.

גוגל כרום. ShutterStock
מאובטחת יותר: גרסה בתשלום חודשי של כרום תכונות אבטחה מתקדמות/ShutterStock

גוגל מציעה כבר זמן רב גרסה ארגונית של כרום, המאפשרת למחלקות IT לנהל הגדרות, תוספים ויישומי רשת של העובדים. אולם, גרסת ה-Enterprise Premium לוקחת את האבטחה צעד משמעותי קדימה עם כלים מתקדמים נוספים.

השירות החדש, שיעלה 6 דולר בחודש למשתמש, מבוסס על ההבנה שדפדפנים הפכו לנקודות הקצה העיקריות בהן מתבצעת העבודה החשובה בארגונים כיום. כפי שציינה סגנית הנשיאה של גוגל כרום, פאריסה טבריז, "פעולות אימות, גישה, תקשורת, שיתוף פעולה, ניהול ואפילו תכנות - כולן מתבצעות בדפדפן בעולם העסקי המודרני".

  • עוד באותו נושא:
  • גוגל כרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully