וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצת סייבר איראנית טוענת: "פרצנו לרדארים בישראל"

עודכן לאחרונה: 13.4.2024 / 23:02

הקבוצה, בשם Handala, טוענת שפרצה למערכות רדאר בישראל ושלחה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים. "יש לכם רק כמה שעות לתקן את המערכות", כתבו בהודעה

התמונה שפרסמו התוקפים על התוקפים על הפריצה לראדרים בישראל. צילום מסך, אתר רשמי
התמונה שפרסמו התוקפים על התוקפים על הפריצה לראדרים בישראל/אתר רשמי, צילום מסך

על רקע החשש ממתקפה איראנית, קבוצת סייבר איראנית בשם Handala פרסמה הודעה ברשתות החברתיות בה טענה כי פרצה למערכות רדאר בישראל. בהודעה, שפורסמה בטלגרם, לא פורטו פרטים נוספים לגבי הפריצה, אך Handala הדגישה כי מדובר בהצלחה גדולה שתהווה מכה קשה לביטחון הלאומי של ישראל. "יש לכם רק כמה שעות לתקן את מערכות הראדר", כתבו התוקפים בהודעה.

בנוסף, טוענת הקבוצה כי שלחה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים, בהן קראה להם להתנגד לממשלתם ולתמוך באיראן. ההודעות כללו גם איומים על פגיעה בישראל. "אנשים ישלמו על הפשעים והטיפשות של המנהיגים שלכם. אין ספק שהמנהיגים שלכם יצטערו על ההרפתקאות המטופשות הללו. פנו את הערים, אולי תראה פחות נזק!", נכתב בהודעה. "אל תמצמצו ואל תישנו, הסיכוי לברוח הוא פחות מעשר שניות, ואולי העיר שלכם תיבחר".

מתקפת סייבר איראנית. ShutterStock
הקבוצה כי שלחה 500 אלף הודעות טקסט לאזרחים ישראלים, בהן קראה להם להתנגד לממשלתם ולתמוך באיראן/ShutterStock

קבוצת Handala ידועה בפעילותה נגד יעדים ישראליים. בעבר, היא ביצעה מתקפות סייבר על אתרי אינטרנט ממשלתיים ועל חברות פרטיות. הטענות של התוקפים טרם אושרו על ידי גורמים רשמיים בישראל. עם זאת, גורמים ביטחוניים בישראל מביעים חשש מפני פריצות סייבר מצד איראן, ומתריעים כי ייתכן שהיא מנסה לפגוע בתשתיות חיוניות במדינה.

  • עוד באותו נושא:
  • איראן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully