וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 5 גיגה-ביט: בזק משיקה Wi-Fi 7 - האינטרנט האלחוטי המהיר בעולם

עודכן לאחרונה: 15.4.2024 / 11:38

בזק היא בין חברות התקשורת הראשונות בעולם שעושות זאת, יחד עם תוכנית במהירות של 5 גיגה ונתב המספק חיבור יציב לעד 300 מכשירים בו-זמנית

לוגו בזק. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
לוגו בזק/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

בזק עושה צעד משמעותי קדימה בתחום האינטרנט הביתי ומשיקה היום (שני) את נתב ה-Wi-Fi 7 הראשון בישראל. הנתב החדש, Be Multi Fiber, מאפשר חיבור אלחוטי במהירות חסרת תקדים של עד 5 גיגה ביט-לשנייה, פי 3 מהקצבים המהירים ביותר המוצעים כיום בשוק.

יתרון משמעותי נוסף של ה-Be Multi Fiber הוא יכולתו לתמוך בחיבור יציב של עד 300 מכשירים בו-זמנית, מה שהופך אותו לאידיאלי עבור בתים עמוסים במכשירים חכמים. הנתב כולל גם הגנת סייבר מובנית להגנה מפני מתקפות רשת. בנוסף, הוא תומך תומך בתדרים 2.4Ghz 4x4, 5Ghz 4x4, 6Ghz 4x4 והוא בעל MLO - Multi Link operation, המאפשר לו לפעול על מספר תדרי Wi-Fi בו זמנית.

ה-Be Multi Fiber זמין כעת לרכישה במחיר של 39.9 שקל לחודש, עם אפשרות לחיבור לקצב 5 גיגה בייט לשנייה תמורת 199 שקל לחודש. 100 הלקוחות הראשונים שירכשו את הנתב במסגרת הרשמה מוקדמת ייהנו משנה של שימוש חינם.

סמנכ"לית השיווק של בזק, טלי פולג מסרה בעקבות ההשקה, "ה-WiFi 7 הוא דלת כניסה לעולם חדש, המרחיב את אפשרויות השימוש באינטרנט הביתי. דווקא היום, כשבזק כבר ביססה את מעמדה כרשת הסיבים המובילה בישראל, חשוב לנו להביא את בשורת הדור הבא של ה-wifi כשהיא בשלה ולהנגיש ללקוחות שלנו את טכנולוגיות העתיד. אנו צפויים לראות בעתיד הקרוב את המכשירים השונים תומכים בקצבים גבוהים וב-Wi-Fi 7 והאחריות של בזק להיערך כבר היום לצרכים ההולכים וגוברים של הלקוחות".

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully