וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה לתוך האש: קבלו את הגריל החכם הראשון

ניין מוצרי צריכה השיקה את הגריל החכם הראשון של סדרת הפרמיום GENESIS מבית WEBER עם טכנולוגית ה- Weber Connect, שמתחבר לאפליקציה מבית המותג האמריקאי המוביל

גריל GENESIS של WEBER. יחצ,
גריל GENESIS של WEBER/יחצ

ניין מוצרי צריכה, המשמשת כיבואנית הרשמית של מותג הגרילים האמריקאי המוביל Weber, השיקה אתמול גריל גז חדש וטכנולוגי מתוך סדרת הפרימיום של המותג 435GENESIS EPX- עם ארבע מבערים, כאשר הוא מוצע לרכישה גם עם שלושה מבערים בדגם 335.

השקת המוצר התקיימה בחנות הגרילים והטאבונים 'גריל מאסטר' ברמת השרון, חנות מוצרים עשירה שמשווקת בין היתר גם את הגריל הנמכר בישראל Coleman ולוותה בסדנת בשר ייחודית בניצוחו של הפיטמאסטר הבינלאומי ולאד שבורין, שעלה לישראל לאחרונה מרוסיה בעקבות המלחמה. שבורין נחשב לשם דבר במוסקבה -הבירה הרוסית הגדולה בתחום צליית הבשר, שם כך טוענים אצל היבואנית גם פתח מספר חנויות של Weber בשנים שלפני המלחמה, וברשתות החברתיות צבר בעקבות זאת עוקבים רבים.

פיטמאסטר ולאד שבורין. יחצ,
פיטמאסטר ולאד שבורין/יחצ

בניגוד ל-Coleman, מותג אמריקאי גם כן שזוכה לפופולאריות הרבה ביותר בישראל, Weber מוביל את טבלת המכירות בארה"ב ובעולם. הסיפור שלו הוא סיפור של חדשנות שמתחיל היי שם בשיקגו ארה"ב בתחילת שנות ה-50, בתקופה בה עוד צלו בשר בתנורי לבנים. הגריל הראשון של החברה Weber Kettle הפך לאייקוני וניתן לראות אותו בסרטים ובסדרות אמריקאיות רבות. ה-Kettle למעשה הפך לסוג של סמל סטטוס לגרילים בעולם. אבל מגריל פחמים די פרימיטיבי בראשית שנות ה-50, התגלגל המותג עד לטכנולוגיה חכמה מובנת ממנה אנחנו יכולים להנות כיום.

המשתתפים בסדנה מעבר לאוכל הטעים, קיבלו גם סקירה מקיפה על הגרילים החכמים החדשים שמגיעים כאמור עם טכנולוגיה מובנת חכמה- Weber Connect, המתחברת לאפליקציה דרך ה- Bluetooth ומאפשרת למשתמשים לקבל התראות בזמן אמת על טמפרטורת המזון ישירות לטלפון וכך לעקוב אחרי תהליך הצלייה בדיוק עד לתוצאה הרצויה והמושלמת.

ניתן לבחור בנוסף את מידת העשייה המבוקשת, לקבל התראה כאשר צריך להפוך את הבשר, כאשר המנה מגיעה לטמפרטורה המוגדרת וכמו כן להגדיר שעון עצר המציג את מוכנות המזון וזמן בישול משוער.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אוכלים טוב. תוצרי הגריל של WEBER. יחצ,
אוכלים טוב. תוצרי הגריל של WEBER/יחצ

הטכנולוגיה החכמה של Weber Connect מייצגת התקדמות משמעותית המשלבת צלייה מסורתית עם הנוחות המודרנית של חיבור דיגיטלי. טכנולוגיה זו נועדה לשפר את חווית הצלייה על ידי הפיכתה למנוהלת, ניתנת לשליטה ורב-תכליתית, בעת שימוש בגרילים של Weber.

  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully