וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחליפים מערכות: שיתוף הפעולה המשמעותי בין Ness לעיריית תל אביב

NESS ועיריית תל אביב השלימו בהצלחה את אחד הפרויקטים המשמעותיים בארץ של מעבר למערכת SAP S/4HANA. מדובר בפרויקט רחב היקף מבחינת כמות המשתמשים והוא מוערך במיליוני ש"ח

איציק בן דוד. יחצ,
איציק בן דוד/יחצ

חברת NESS מקבוצת חילן, חברת שירותי טכנולוגיות המידע והדיגיטל מהמובילות בישראל, ועיריית תל אביב-יפו השלימו בהצלחה את העברת התשתית הטכנולוגית של מערכת החיוב והגביה של עיריית תל אביב-יפו מתשתית SAP - ECC לתשתית החדשה והמתקדמת - SAP S/4HANA.

המערכת המדוברת היא מיזם משותף של אגף טכנולוגיות ומערכות מידע בעיריית תל אביב-יפו וחברת NESS שהוקם לפני מעל ל-15 שנה כפלטפורמה ששודרגה במרוצת השנים. מרבית הכנסות העירייה מטופלות במערכת זו, בתחומים כמו ארנונה, חינוך, חניה, שילוט ועוד. כעת, הוחלט על מעבר למערכת החדשה המציעה חוויית משתמש טובה יותר, כלים המסייעים במיטוב עבודת המשתמשים, בהם כלי אנלטיקה המציעים ייצוא דוחות חכמים ועוד.

עופר נשגב. יחצ,
עופר נשגב/יחצ

פרויקט המעבר המאתגר החל לפני כשנה וחצי כאחד מפרויקטי המעבר למערכת SAP S/4HANA הראשונים והגדולים בישראל. מדובר בפרויקט חלוצי בארץ מבחינת היקף משתמשים, עם למעלה מ-1500 משתמשים ועשרות אנשי צוות פיתוח ויישום. המערכת מספקת שירות בצורה ישירה ועקיפה לכ-2 מיליון בעלי עניין (תושבים, בעלי עסקים ונוספים). הפרויקט בוצע כך שהחלפת התשתית התבצעה לצד המערכת הקיימת תוך שימור היסטוריית הפעילות.

למרות התהליך המורכב של השדרוג, בוצעו גם התאמות לדרישות מיוחדות וזאת בניגוד להקפאת תצורה המקובלת בעקבות צרכים ייחודיים שנדרשו לטיפול רגיש ומיוחד בצל מלחמת חרבות ברזל ובהם: הגדרת מפונים במערכת כתושבי ת"א על מנת שלא יקבלו דוחות, מתן פטור מארנונה לחטופים ונופלים, הקלות למשרתי מילואים ועוד. כלל הצרכים הללו ונוספים יושמו במהירות וגמישות תוך כדי השדרוג ובמקביל לו, דבר שמעיד על גמישות הצוותים ותפישת השותפות בין הגופים.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
נועם קפלן. יחצ,
נועם קפלן/יחצ

לדברי נועם קפלן, מנהל תחום SAP , NESS: "אנו שמחים על השותפות ארוכת שנים עם עיריית תל אביב ומודים לה על האמון בנו פעם אחר פעם וכעת בביצוע פרויקט מורכב שכזה אשר לוקח את מערכת הליבה מבוססת ה-SAP של העיריה לשלב הבא- SAP S/4 HANA. גם אחרי עליה לאויר מוצלחת זו, אנו נמשיך את השותפות ארוכת השנים ונעניק תמיכה שוטפת, לשדרוג ולשפור המערכת בהתאם לצרכים המשתנים של העיריה. אנו מברכים את הצוותים המקצועיים על שיתוף הפעולה המצוין הגמישות והערך הרב שפרויקט זה מעניק לעירית תל אביב-יפו".

לדברי איציק בן דוד, מנהל אגף טכנולוגיות ומערכות מידע, עיריית תל אביב-יפו: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ארוך השנים בין העירייה וחברת NESS. אחד היעדים המרכזיים שלנו כעיר מובילה טכנולוגית הוא שיפור מתמיד של מערכות הליבה שלנו והובלת תהליכי דיגיטציה המאפשרים לנו להעניק שירות טוב ומתקדם יותר לתושבינו. התשתית החדשה מאפשרת לנו לספק ולהרחיב את השירותים המקוונים ככל הניתן וכך לחסוך ללקוחות הגעה ופניה למוקדי השירות. שיפור זמינות המידע ושיפור חוויית המשתמש חשובים מאד".

עופר נשגב, מנהל מחלקת מערכות פיננסיות וכספיות באגף טכנולוגיות ומערכות מידע, עיריית תל אביב-יפו, מוסיף: "המערכת אחראית על ביצוע מהלכי חיוב מורכבים שאורכים שעות רבות. שדרוג מסד הנתונים לSAP HANA מביא לשיפור משמעותי בתהליכים אלו. מערכת הSAP בעירייה זמינה 24/7 ומאפשרת ביצוע פעולות שונות באופן ישיר, ממערכות משיקות ומאתרי העירייה. מערכת הSAP מוגדרת כמערכת קריטית לתפקודה השוטף של עיריית תל אביב-יפו. אנו משוכנעים ששדרוג גרסת הSAP יאפשר לנו לעמוד ביעדי ומטרות העירייה לשנים רבות קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully