וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למוזמנים בלבד: הרשת החברתית החדשה שכובשת את עמק הסיליקון

עודכן לאחרונה: 18.4.2024 / 23:17

AirChat, רשת חברתית חדשה המשלבת טוויטר ו-Clubhouse, הפכה ללהיט של עמק הסיליקון בזכות ממשק ייחודי המאפשר למשתמשים לפרסם פוסטים בדרך אחרת

AirChat. צילום מבך, אתר רשמי
AirChat/אתר רשמי, צילום מבך

עד שהן שאינסטגרם וטיקטוק יעתיקו אותה: רשת חברתית חדשה בשם AirChat הפכה ללהיט של עמק הסיליקון. האפליקציה היא למעשה תערובת של X (טוויטר) ו-Clubhouse (רשת חברתית מבוססת קול), כאשר במקום להסתפק בכתיבת פוסטים, היא מאפשרת למשתמשים לדבר אותם (בהקלטה קולית). בינתיים, בניגוד לרשתות חברתיות אחרות, AirChat זמינה כרגע על בסיס הזמנה בלבד, מה שהופך אותה לאקסקלוסיבית ונחשקת בקרב בכירי עמק הסיליקון.

איך זה עובד? הממשק הראשי מציג תמלולים כתובים של הודעות קוליות שהשאירו משתמשים אחרים, אותם ניתן להפעיל, ולהגיב עליהם באמצעות לייק או לשתף הלאה. בינתיים, ההייפ סביב Airchat, שפותחה על ידי נאוול רוויקנט ובכיר לשעבר בטינדר בריאן נורגארד, גובר עוד יותר בעקבות דיווחים ב-Business Insider ו-Forbes, שטוענים כי רק מי שחי "מתחת לסלע" יפספס את ההזמנה לאפליקציה.

כך זה נראה - AirChat. באדיבות החברה, אתר רשמי
כך זה נראה - AirChat/אתר רשמי, באדיבות החברה

עם זאת, נתוני הורדות האפליקציה מציירים תמונה שונה. גם בלומברג וגם ב-Business Insider מצטטים נתונים מאת Sensor Tower, לפיהם Airchat הורדה למעלה מ-45,000 פעמים בלבד מאז השקתה באמצע 2023, כאשר 30,000 מההורדות הללו התרחשו רק לאחר ההשקה המחודשת שלה החודש.

הביצועים המאכזבים יחסית עשויים להיות מוסברים על ידי האקסקלוסיביות הנוכחית של האפליקציה, אך נראה ש-Airchat מאבדת תאוצה במהירות. בלומברג דיווחו כי אתמול בלבד דורגה האפליקציה במקום ה-29 בדירוג הרשתות החברתיות המובילות בחנות האפליקציות בארה"ב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully