וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את האפליקציה שתהפוך את האייפון שלכם לגיים בוי אמיתי

עודכן לאחרונה: 21.4.2024 / 10:27

הפתרון המושלם לחובבי רטרו: אפליקציית אמולטור מאפשרת לשחק משחקים פופולאריים ממגוון קונסולות ישנות על גבי האייפון - ובחינם. כך תתקינו אותה

להפוך את האייפון לגיים בוי. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
להפוך את האייפון לגיים בוי/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

חדשות משמחות לחובבי משחקי הרטרו: במסגרת שינויי מדיניות שמטרתם להימנע מקנסות ורגולציה מחמירים יותר, אפל פותחת את הדלת להפצת אמולטורים בחנות האפליקציות הרשמית. צעד זה, שהיה אסור עד כה, מאפשר לשחק במשחקים קלאסיים של נינטנדו ישירות על גבי האייפון באמצעות אפליקציית הטאמולטור הפופולרית Delta - בחינם. בין המערכות ש-Delta תומכת בהן ניתן למצוא את NES, SNES, N64, גיימבוי, גיימבוי אדוונס ו-DS, מה שאומר שעות של נוסטלגיה בהישג יד.

חובבי הגיימינג האמיתיים ישמחו לגלות שניתן אפילו לשדר את המשחק ישירות מהאייפון לטלוויזיה באמצעות AirPlay, ולהפוך אותו לקונסולת רטרו של ממש. בנוסף, האפליקציה כוללת כפתורים על המסך שמשתנים בהתאם לקונסולה בה אתם משחקים.

את האפליקציה ניתן להוריד מהאפסטור, או מהלינק הבא. את המשחקים עצמם תצטרכו להוריד בנפרד מאתרים שונים, כמו EmulatorGames.net. אחרי שהתקנתם את האפליקציה, בתפריט הראשי לחצו על אייקון הפלוס, והוסיפו את הקובץ ששמרתם במכשיר, ובתוך כמה שניות תוכלו פשוט לשחק.

חשוב לציין ש-Delta היא אפליקציה ותיקה יחסית, מאז 2019, כך שהיא עברה תהליך ארוך של שיפורים ותיקוני באגים, מה שהופך אותה לאחד מאמולטורים היציבים והטובים בשוק.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully