וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זהו ההישג הגדול אי פעם": קבוצה ישראלית זכתה באליפות העולם ברובוטיקה

21.4.2024 / 11:35

קבוצת הרובוטיקה אורביט 1690 של תלמידי ביה"ס כרמים בנימינה זכתה הלילה באליפות העולם בתחרות פירסט שנערכה ביוסטון טקסס בארה"ב: "הישג מדהים בשנה מהקשות שידעה ישראל"

תלמידי ביה"ס כרמים בנימינה/יחצ

קבוצת הרובוטיקה אורביט 1690 של תלמידי ביה"ס כרמים בנימינה זכתה הלילה באליפות העולם בתחרות פירסט שנערכה ביוסטון טקסס בארה"ב. "איזו תחושה מופלאה", מסרה עו"ד ענת חולי המלווה את הקבוצה, "לאחר שנים של השקעה. זה הישג מדהים בוודאי בשנה מהקשות למדינת ישראל. עם ישראל חי".

בתחרות השתתפו 600 קבוצות מרחבי העולם, 14 מישראל. "זהו ההישג הגבוה ביותר לקבוצה ישראלית אי פעם, הוא מחדד את החשיבות האדירה בהשקעה למצויינות וערכים", אמר לוואלה מנכ"ל פירסט ישראל, אל"מ (מיל.) עדו מזורסקי, "הדרך שלנו בנויה על עבודת צוות, השפעה והכלה ביחד עם מקצועיות. רק זו הדרך להגיע להישגים משמעותיים ולחברה טובה יותר. גאה להוביל את הפרויקט החשוב הזה פירסט ישראל. תודה לילדים המדהימים שלנו". הוא הוסיף, בשנה הכי קשה למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה, זהו נצחון אדיר כפול ומכופל. מאות עיניים לא נשארות יבשות למראה התמונה הזו ששווה אלף מילים. איזו גאווה. התלמידים האלה הם ההוכחה שיש תקווה".

ראש המועצה המקומית בנימינה גבעת עדה, גיל חנניה: "גאווה גדולה למושבות ולמדינת ישראל. חבורה משובחת שמורכבת מבני נוער איכותיים, מורים מסורים, מנטורים והורים תומכים. חבורה שכבר שנים מאמינים, חולמים יוזמים ובונים אימפריית רובוטיקה ברמה בינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully