וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על מקדמת את השימוש בטכנולוגיות AI לטובת שדרוג חוויית הלקוח

האקתון ראשון מסוגו נערך וארבעת הרעיונות הזוכים ייכנסו ליישום מעשי בחברה עד סוף השנה

מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018. רויטרס, עיבוד תמונה
מטוס של חברת אל על בשדה התעופה בן גוריון. 2018/עיבוד תמונה, רויטרס

בהמשך לתוכנית האסטרטגית של החברה שהוצגה לפני כשנה במסגרתה הכריזה מנכ"לית אל על, דינה בן טל גננסיה, על דיגיטציה של פעילות החברה, ערכה החברה האקתון בינה מלאכותית (AI) חדשני וראשון מסוגו בשיתוף פעולה אסטרטגי עם מיקרוסופט ובהשתתפות עשרות עובדי החברה. ארבעת הרעיונות שנבחרו על ידי הנהלת החברה צפויים להיכנס ליישום במסגרת פעילות החברה עד סוף השנה.
משתתפי ההאקתון היו עובדי החטיבות העסקיות והטכנולוגיות של אל על אשר עבדו בקבוצות הטרוגניות על מגוון רעיונות עסקיים וחדשניים הרותמים את יכולות ה- AI לטובת פעילות החברה בכל נדבכיה. כך למשל, יצירת מוצרים ושירותים דיגיטליים חדשים המשפרים את חוויית הלקוח והשירות, תהליכים חדשים לעולם התמחור והמסחר וכלים דיגיטליים לייעול העבודה הפנים ארגונית. פאנל השופטים אשר כלל את דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית החברה וכלל חברי ההנהלה, ומומחים טכנולוגיים מטעם Microsoft, בחר את ארבעת הרעיונות המנצחים מתוך 15 שעלו לשלב הסופי של ההאקתון וכאמור, צפויים להיכנס ליישום עד סוף שנת 2024. הרעיונות הזוכים נותנים מענה בנושאי שימור לקוחות, שיווק, מערכת תמחור המחירים וייעול רכש.

את ההאקתון הקדימו חודשיים של פעילות אינטנסיבית במהלכם עשרות המשתתפים עברו הכשרות מקצועיות וקיבלו ליווי ע"י מומחי Microsoft ומעטפת של כלים ותשתיות לעולמות ה- ML ו - Gen AI, זאת על מנת לייצר מערכות מתקדמות המאפשרות לארגון להפוך חדשני ומכוון דאטה.

לדברי ד"ר רונן יוכפז, סמנכ"ל מערכות מידע באל על: "חברת אל על חרטה על דגלה חדשנות טכנולוגית ככלי להמשך שיפור השירות וחווית הלקוח והעובד. אימוץ בינה מלאכותית מאפשרת קפיצת מדרגה ביכולות אל על לייצר מוצרים ושירותים חדשים לטובת הלקוח, קידום מהירות תגובה ויצירת פלטפורמה לחדשנות בעולם התעופה".

לדברי עדי קריסטל, סמנכ"לית חטיבת המגזר העסקי במיקרוסופט ישראל: "מיקרוסופט שמחה להיות חלק ממהפכת הדאטה וה- AI של אל על, הפועלת לייצר תהליכים חדשניים בעולם התעופה הכוללים בין היתר שימוש בכלי Gen AI, להכשיר את עובדיה עם סביבת העבודה של מיקרוסופט ולייצר ערך ללקוחות אל על. מיקרוסופט הייתה בין החלוצות לזיהוי ואימוץ של כלי AI בעולם, ומכאן החיבור החזק לחלוציות של אל על בהובלת תחום ה- AI בעולם התעופה".

  • עוד באותו נושא:
  • אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully