וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכון המחקר של רמב"ם ייצג את ישראל בכנס החדשנות האירופאי EIT

הכנס נערך ברוטרדם בהולנד. אמרה ד"ר שלומית יהודאי-רשף, מנהלת מכון המחקר של רמב"ם: "דווקא כעת, בצל המלחמה ויום לאחר ההתקפה האיראנית, היה חשוב לנו לצאת ולייצג את ישראל בתחום שהכי מאפיין אותה - טכנולוגיה וחדשנות ברפואה"

משלחת רמבם לכנס רשות החדשנות האירופאית. יחצ,
משלחת רמבם לכנס רשות החדשנות האירופאית/יחצ

גם האיראנים לא יעצרו את החדשנות. "דווקא כעת, בצל המלחמה ויום לאחר ההתקפה האיראנית, היה חשוב לנו לצאת ולייצג את ישראל בתחום שהכי מאפיין אותה - טכנולוגיה וחדשנות ברפואה", כך אמרה ד"ר שלומית יהודאי-רשף, מנהלת מכון המחקר של רמב"ם, שהשתתפה במשלחת לכנס החדשנות האירופאי EIT Health שנערך ברוטרדם.

"במהלך ימי הכנס הצגנו פיתוחים ויזמות רפואית ופעלנו להדק את שיתוף הפעולה עם חוקרים, מדענים ומשקיעים אירופיים על מנת לשמר את מעמדה של ישראל כמרכז בינלאומי לחדשנות בתחום הבריאות", אמרה ד"ר יהודאי-רשף והוסיפה כי "היה מחמם את הלב לראות את התמיכה, הפרגון וההערכה שלה זכינו מבאי הכנס. ההתעניינות הרבה הוכיחה שלישראל ישנו מעמד חשוב באקוסיסטם של המחקר הרפואי".

מכון המחקר של רמב"ם נבחר על Health IL (גוף לאומי אסטרטגי לקידום הבריאות והרפואה בישראל) כגוף היחיד שייצג השנה את ישראל בכנס EIT בו חבר הארגון. מכון המחקר נבחר בעקבות ההישגים הרבים של המכון בתחום המחקר והפיתוח בתחומי הרפואה, קידום טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, והודות להידוק שיתוף הפעולה של רמב"ם עם גופים בתחום התעשייה, האקדמיה והשדה הקליני בבית החולים. מכון המחקר גם יזם הקמת רשת למחקר רפואי יישומי שכולל מרכזים רפואיים רבים בישראל.

בכנס, של הרשות החדשנות האירופית EIT, הוצגו חידושים פורצי דרך בתחום הבריאות הדיגיטלית ובכלל זה אפליקציות לניהול מחלות כרוניות, הכשרות רפואיות באמצעות מציאות רבודה ומציאות מדומה, מכשירים לבישים לאיסוף נתונים קליניים, פלטפורמות AI לאבחון מחלות ועוד. בכנס השתתפו חברות גדולות בתעשיית הבריאות, יזמים, חוקרים ומדענים, וגופי ממשל מכל אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully