וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אפל תחשוף אייפדים חדשים ב-7 במאי

עודכן לאחרונה: 23.4.2024 / 22:08

אחרי חודשים של שמועות ודיווחים זה רשמי: ענקית הטכנולוגיה תקיים אירוע הכרזה, שיועבר בשידור חי, ותחשוף דגמי אייפד חדשים. זה מה שצפוי

אפל. ShutterStock
אפל/ShutterStock

שבועות ספורים לפני כנס המפתחים השנתי שלה (WWDC), אפל לא מצליחה להתאפק וחושפת תאריך לאירוע מקוון נוסף - ב-7 במאי בשעה 10:00 בבוקר לפי שעון החוף המזרחי של ארה"ב (17:00 שעון ישראל), וניתן יהיה לצפות בו דרך האתר של אפל, אפליקציית Apple TV וגם ביוטיוב.

אפל, כהרגלה, שומרת על חשאיות לגבי הפרטים המדויקים שייחשפו באירוע, אך התמונה המצורפת להזמנה רומזת עבה: יד מחזיקה את ה-Apple Pencil במרכז לוגו תפוח צבעוני ומסוגנן. רמז עבה לכך שהאירוע יתמקד בחידושים הקשורים לאייפד.

ההזמנה לאירוע ההכרזה של אפל. צילום מסך,
ההזמנה לאירוע ההכרזה של אפל/צילום מסך

כבר חודשים ארוכים אנחנו מקלים שמועות שאפל מתכננת לערוך רענון משמעותי לקו מוצרי האייפד פרו והאייפד אייר בחודש מאי. על פי הדיווחים, צפויים להיחשף אייפד פרו עם מסך OLED חדש ושבב M3 עוצמתי, לצד אייפד אייר בגודל חדש של 12.9 אינץ' שיצויד בשבב M2.

בנוסף, ייתכן שגם מקלדת ה-Magic Keyboard עבור אייפד פרו ו-Apple Pencil חדש ייחשפו באירוע. כך או כך, עברו למעלה משנתיים מאז הדור האחרון של אייפד אייר וכשנה וחצי מאז השקת דגמי האייפד פרו עם שבב M2, כך ששני הקווים בשלים לחידוש משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully