וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך למיליארד משתמשים? ת'רדס של מטא ממשיכה לצמוח

עודכן לאחרונה: 25.4.2024 / 15:14

הרשת החברתית של מטא הגיעה ל-150 מיליון משתמשים פעילים. בנוסף, נרשם הישג ראשון - יותר משתמשים יומיים בארה"ב מאשר ל-X (טוויטר)

ת'רדס. GettyImages
ת'רדס/GettyImages

הרשת החברתית ת'רדס (Threads) של מטא חצתה את רף 150 מיליון המשתמשים החודשיים, כך על פי נתונים שנחשפו במהלך דוח רווחי הרבעון הראשון של החברה. מדובר בגידול של כ-20 מיליון משתמשים חדשים מאז פברואר. מנכ"ל מטא, מארק צוקרברג, שיתף את המספרים ואמר כי האפליקציה "נמצאת במסלול שאני קיוויתי לראות".

הנתונים מצביעים על כך שת'רדס ממשיכה לצמוח בקצב יציב, אם כי בקצב איטי יותר מהצמיחה בשבוע ההשקה שלה. האפליקציה גרפה למעלה מ-100 מיליון הורדות בשבוע הראשון, אך לאחר מכן חלה ירידה ברמת המעורבות. אולם בחצי השנה האחרונה, הרשת החברתית חווה צמיחה עקבית יותר וצוקרברג אף העלה סברה כי השירות יכול בסופו של דבר להפוך לאפליקציית המיליארד משתמשים הבאה של מטא.

כמו כן, נראה שת'רדס מתעלה על X (לשעבר טוויטר) בכמה מדדים. על פי הערכות מחברת המחקר Apptopia, לפלטפורמה של מטא יש יותר משתמשים יומיים בארצות הברית מאשר ל-X, כך דיווח Business Insider מוקדם יותר השבוע (X טוענת שיש לה 550 מיליון משתמשים יומיים באופן גלובלי). בנוסף, ת'רדס רשמה ניצחון משמעותי נוסף לאחרונה לאחר שטיילור סוויפט הצטרפה לפלטפורמה כדי לקדם את האלבום האחרון שלה.

חשוב לזכור שלעת עתה, מדובר ברשת החברתית היחידה של מטא שלא משלבת פרסומות, כלומר כרגע החברה-האם לא מרוויחה כסף ישירות מהאפליקציה. עם זאת, סביר שמודל עסקי מבוסס פרסומות יוטמע בפלטפורמה בעתיד, בהתאם לצמיחה המתמשכת בשימוש.

  • עוד באותו נושא:
  • Threads

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully