וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל ב-1: האם יש הצדקה למכונת כביסה משולבת מייבש? בדקנו

עודכן לאחרונה: 29.5.2024 / 19:57

בשוק הציוד הביתי, מכונות הכביסה המשולבות מייבש ממשיכות לתפוס מקום מרכזי בזכות הנוחות והחיסכון במקום שהן מציעות. האם הן שוות את המחיר? בדקנו

תחום מכונות הכביסה לא ראה שינויים משמעותיים בעשור האחרון. למרות התקדמות טכנולוגית אדירה בתחומים אחרים, הן נותרו זהות לעצמן, עם שיפורים הדרגתיים בלבד ביעילות האנרגיה, תוכניות כביסה וצגים דיגיטליים. חברת AEG מנסה לשבור את המונוטוניה הזו כבר כמה שנים באמצעות טכנולוגיות שונות, כשאחת מהן (לא חדשה במיוחד) היא מכונת כביסה משולבת מייבש, שמתאימה בעיקר למי שמחפש לחסוך במקום, וגם בזמן. האם היא עומדת בציפיות הגבוהות?

מכונת כביסה משולבת מייבש של AEG. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
מכונת כביסה משולבת מייבש של AEG/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

עיצוב

הדגם שבדקנו, LWN8C1612WM מתאפיין בעיצוב מודרני ואלגנטי, עם קווים נקיים וגימור לבן מבריק המעניק למכונה מראה יוקרתי. פתח הטעינה הקדמי רחב ונוח, והדלת נפתחת בזווית רחבה המאפשרת הכנסת והוצאת כביסה בקלות. פאנל ההפעלה הדיגיטלי ממוקם באופן אינטואיטיבי ומציג את כל האפשרויות בצורה ברורה.

טכנולוגיה

הדגם מצויד במגוון טכנולוגיות מתקדמות שנועדו לשפר את יעילות הכביסה והייבוש. הטכנולוגיה המרכזית היא מערכת ה-ProSense, אשר מתאימה את זמן הכביסה ואת צריכת האנרגיה בהתאם לכמות הכביסה, וכך חוסכת זמן ואנרגיה. מצד שני, מצאתי שלעתים קרובות התהליך האוטומטי לוקח יותר זמן מהמצופה, מה שיכול להוות חיסרון למי שזקוק למחזורי כביסה מהירים יותר (זה ניתן לשינוי, בכל מקרה).

הקיבולת המרשימה של 10 ק"ג לכביסה ו-6 ק"ג לייבוש היא יתרון גדול, במיוחד למשפחות גדולות. למרות זאת, הכביסה במצב ייבוש מלאה יכולה לקחת זמן רב יחסית והבגדים לא תמיד מתייבשים באופן אחיד, במיוחד אם מדובר בפריטים עבים יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מכונת כביסה משולבת מייבש של AEG. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
הקיבולת המרשימה של 10 ק"ג לכביסה ו-6 ק"ג לייבוש היא יתרון גדול/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

ÖKOPower One go

ב-4 שעות בלבד, תוכלו להפוך ערימת כביסה של 5 ק"ג לבגדים נקיים, יבשים ומוכנים ללבישה. בפועל, מצאתי את התוכנית הזאת כסיבה העיקרית לעבור למייבש משולב מכונה, בעיקר אם אתם אנשים שאוהבים לדחות דברים לרגע האחרון (כולנו היינו שם, אין בושה!). התוצאה היא לא רק המהירות, אלא גם בגדים שיוצאים יבשים לחלוטין, נקיים מכתמים וריחות, ומוכנים לחזור לארון או ישר לגוף.

פונקציות ומצבים נוספים

תוכנית הייבוש עם טכנולוגיית ה-Heat Pump מצוינת, במיוחד לשמירה על איכות הבגדים. עם זאת, לעתים קרובות יש צורך בשימוש נוסף בתכניות ייבוש נוספות כדי להבטיח שהבגדים יהיו יבשים לחלוטין, מה שמאריך את זמן הייבוש הכולל. שלא כמו מייבשי כביסה מסורתיים המשתמשים בגוף חימום להפקת אוויר חם, משאבת החום כאן פועלת על ידי סירקולציה של אוויר באמצעות קירור וחימום שלו לסירוגין.

בנוסף, המכונה כוללת את טכנולוגיית ÖKOMix של AEG - טכנולוגיה חדשנית וייחודית למכונות הכביסה, המשפרת משמעותית את יעילות וחווית הכביסה. הטכנולוגיה מבוססת על ערבוב מוקדם של חומר הניקוי והמרכך במים לפני הכנסתם לתוף המכונה. הערבוב המוקדם מבטיח המסה מלאה ופיזור אחיד של חומרי הניקוי והמרכך על הבגדים. למעשה, עם המכונה, אפשר לכבס ב-20 מעלות - ולקבל תוצאה של כביסה של 40 מעלות.

מכונת כביסה משולבת מייבש של AEG. ינון בן שושן, וואלה! טכנולוגיה
פאנל ההפעלה הדיגיטלי ברור ונוח לשימוש/וואלה! טכנולוגיה, ינון בן שושן

נוחות שימוש ותחזוקה

פאנל ההפעלה הדיגיטלי ברור ונוח לשימוש, אך המידע הרב שמוצג עליו עלול לבלבל משתמשים חדשים (יש חוברת הוראות, אל דאגה). המערכת האוטומטית לניקוי התוף היא תוספת מבורכת שמפחיתה את הצורך בתחזוקה שוטפת, אך יש לשים לב לבדוק ולנקות את אטם הגומי באופן ידני כדי למנוע הצטברות של לכלוך ושאריות בד בסיום הייבוש.

בשורה התחתונה

לא מדובר בסתם מכונת כביסה משולבת מייבש, אלא מכשיר שיהפוך את ערימות הכביסה שלכם לזכרון רחוק (כמעט...), עם טכנולוגיות חדשניות שגורמות למשתמש להרגיש כאילו יש לכם עוזרת אישית לכביסה שעושה הכל. אז אם אתם מחפשים מכשיר אמין שיעשה את העבודה כמו שצריך וישדרג לכם את חוויית הכביסה, היא לגמרי אופציה ששווה בדיקה. מנגד, אם אתם מהסוג שצריך הכל ב-5 דקות, אולי היא לא בשבילכם.

  • עוד באותו נושא:
  • AEG
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully