וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה באפל: גל מסתורי של ניתוקים וחסימות חשבונות פוקד את המשתמשים

עודכן לאחרונה: 29.4.2024 / 23:03

סיוט טכנולוגי: מיליוני משתמשים ברחבי העולם נותקו בסוף השבוע מחשבון ה-Apple ID שלהם - ללא סיבה. הצרות לא הסתיימו באיפוס סיסמה, ובינתיים בחברה לא סיפקו תשובות

אייפון 14 פרו. ShutterStock
אייפון 14 פרו/ShutterStock

מה קורה בקופרטינו? על פי דיווחים באתר 9to5Mac, החל מאמש (שישי) החלו לצוץ דיווחים על גל של ניתוקים מחשבונות Apple ID, ללא כל התראה מוקדמת, בכל המכשירים. על פי הפרסומים, ניסיונות כניסה חוזרים לא תמיד צלחו, וחלק מהמשתמשים דיווחו כי חשבונותיהם נחסמו למרות שהזינו פרטים נכונים. במקרים אלו נאלצו המשתמשים לאפס את הסיסמה.

בינתיים, אפל שומרת על שתיקה מוחלטת. דף סטטוס המערכות לא מציג שום תקלות ב-Apple ID או בכל מערכת אחרת ב-24 השעות האחרונות. פוסט שהתגלה ברשת החברתית Mastodon מעלה תהייה נוספת - גולש טוען כי בתמיכה הטכנית של אפל נמסר לו ש-"לפעמים מתווספים שיפורי אבטחה אקראיים לחשבון שלך". מה זה אומר? קשה להבין.

במקביל, הבלבול נמשך, ומשתמשים נוספים דיווחו כי נדרשו לאפס גם את הסיסמאות הספציפיות של אפליקציות צד ג' אשר ניגשות ל-Apple ID שלהם (מתחברות באמצעות חשבון אפל).

איפוס הסיסמה הוא הפתרון היחיד שמאפשר חזרה לחשבון, אך הוא מביא איתו מחיר: כל סיסמאות היישומים שנוצרו דרך iCloud מתאפסות אף הן. אם לא די בכך, המצב עשוי להיות מורכב עוד יותר עבור מי שהפעיל את "הגנה על מכשיר גנוב". ניתוק אקראי מחשבון Apple ID עלול למנוע גישה למכשיר במקרה בו המשתמש נמצא מחוץ למיקום מהימן.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully