וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחשמלות, שריפה ומוות: אפל באזהרה למשתמשי אייפון

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 16:17

רובנו עושים את הטעות הזאת, והפעולה השגרתית הלכאורה - טעינת של האייפון לפני השינה - עלולה להפוך לסכנה של ממש, כך מזהירה אפל. אלו ההמלצות שכדאי שתכירו

אייפון בטעינה. ShutterStock
אייפון בטעינה/ShutterStock

רבים מאיתנו רגילים לטעון את הסמארטפון שלנו בלילה, מתחת לכרית או על המיטה, כדי שנתעורר בבוקר עם סוללה מלאה, אך מתברר שההרגל הזה עלול להיות מסוכן ביותר. עדכון שפורסם לאחרונה בדף התמיכה הרשמי של אפל מזהיר משתמשי אייפון וקורא להם להימנע מטעינת המכשיר מתחת לכריות, שמיכות או כל חפץ חוסם אחר בזמן שהוא מחובר לחשמל.

"יש לשמור על האייפון, מטען החשמל והמטען האלחוטי במקום מאוורר היטב בעת שימוש או טעינה," נכתב באתר. "יש לנקוט בזהירות יתר במקרה שיש לכם מצב רפואי שפוגע ביכולת שלכם לחוש חום על הגוף". סכנה נוספת טמונה במטען ובכבל החשמל. רבים נוטים לקנות מטענים וכבלים זולים ולא מקוריים כדי לחסוך כסף. אבל מה שזול עכשיו, עלול לעלות לכם ביוקר אחר כך. אפל ממליצה להימנע מכך בכל מחיר ולהשתמש רק באביזרים מקוריים או בכאלה בעלי תו תקן MFi (קיצור של Made for iPhone - תו תקן שאושר על ידי אפל).

"שימוש בכבלים או מטענים פגומים, או טעינה כאשר יש לחות, עלול לגרום לשריפה, התחשמלות, פציעה או נזק לאייפון או לרכוש אחר," מזהירה אפל. "יש לבדוק את המטען שלכם ולוודא שאין בו אף אחד מהליקויים הבאים: תקעים פגומים, כבל טעינה שחוק או פגום, חשיפה ללחות או נוזלים, נזקים חיצוניים למטען.

מטען אייפון. ShutterStock
"יש לשמור על האייפון, מטען החשמל והמטען האלחוטי במקום מאוורר היטב בעת שימוש או טעינה," נכתב באתר./ShutterStock

למעשה, כבר היו מקרים בהם פרצו שריפות כתוצאה מטעינת אייפון מתחת לכרית או שמיכה, וחשוב לציין שהאזהרה הזו חלה על כל טלפון חכם, ולא רק על האייפון. לפני שאתם הולכים לישון, ודאו שהמכשיר שלכם אינו נטען מתחת לכרית או שמיכה ושהוא מאוורר היטב.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully