וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המערב היה צריך להקשיב לו": אילון מאסק מצית דיון על "טרור איסלאמי"

עודכן לאחרונה: 28.4.2024 / 14:30

אילון מאסק עורר סערה ברשתות החברתיות לאחר שפרסם מחדש סרטון בן 7 שנים, בו שר החוץ של האמירויות מזהיר את המערב מפני קיצוניים וטרוריסטים. ומה היו התגובות?

אילון מאסק, הבעלים של טסלה, SpaceX ו-X (לשעבר טוויטר), עורר סערה בחשבון הטוויטר שלו לאחר שצייץ מחדש סרטון שפורסם לראשונה לפני שבע שנים, בו שייח' עבדאללה בן זאיד, שר החוץ ושיתוף הפעולה הבינלאומי של איחוד האמירויות הערביות, מזהיר את המערב מפני קיצוניים וטרוריסטים. הציוץ מחדש של מאסק זכה, נכון לכתיבת שורות אלה, ליותר מ-196 אלף לייקים, כ-5,800 תגובות ו-42 אלף ציוצים מחדש.


הסרטון המדובר זכה לתפוצה רחבה ברשתות החברתיות והציג את בן זאיד "מתריע בפני המערב" כי יגיע יום בו קבוצת אנשים אותם כינה "קיצונים וטרוריסטים רדיקליים" תצא מאירופה. עוד הוסיף השר כי אותם אנשים יטענו שהם מבינים את המזרח התיכון ואת האסלאם, אך למעשה הם יהיו בורים באשר לשניהם. שר החוץ התעקש לדבר באנגלית כדי להשמיע את דעתו בנושא. כאמור, למרות שהסרטון פורסם לראשונה לפני שבע שנים, הוא זוכה לתפוצה וצפיות מחודשות לאחר שאילון מאסק ואתר החדשות הפולני Visegrád 24 שיתפו אותו מחדש ברשת החברתית.

אילון מאסק. רויטרס
אילון מאסק/רויטרס

מצד אחד, חלק מהמשתמשים הסכימו עם מאסק לגבי הסרטון: הפרשן השמרני איאן מיילס צ'ונג, דמות שנויה במחלוקת, השיב: "המערב היה צריך להקשיב לו". משתמש אחר טען ש-"זה קורה גם באמריקה!". בנוסף, אחר צייץ, "כשטוויטר הייתה תחת שליטתו של ג'ק, הם נהגו להשעות אנשים על כתיבת 'טרור איסלאמי'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully