וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקיורייט מקבוצת UCL תייצג את פתרונות ETLWorks

במסגרת ההסכם, מרחיבה החברה את סל פתרונות הדאטה שלה ותציע לארגונים בישראל יכולות מתקדמות של שינוע נתונים וחסכון עלויות פיתוח

יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL. יחצ,
יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL/יחצ

אקיורייט מקבוצת UCL תציע מהיום, לארגונים בשוק הישראלי, את מוצרי חברת ETLWorks. במסגרת ההסכם בין החברות, תייצג אקיורייט באופן בלעדי בישראל את פתרונות החברה המאפשרים לחברות ולעסקים לפתור את אחד האתגרים המשמעותיים של ארגונים בנושא של אינטגרציית מידע - יכולות מתקדמות של שינוע נתונים בזמן אמת ודרך כך, חסכון בעלויות הפיתוח, קיצור Time to Market והגעה ליכולות עסקיות משופרות.

ETLWorks מפתחת פלטפורמת אינטגרציית נתונים מודרנית המאפשרת שינוע נתונים מתקדם ממרבית מסדי הנתונים ולכל יעד, וכוללת בתוכה CDC - Change Data Capture - אפשרות להזרמת נתונים בזמן אמת, שימוש באינטגרציית API ושילוב נתונים ממונעי אירועים, לשם חיבור כלל המערכות הטכנולוגיות השונות בארגון. כל זאת, במחיר שלא היה עד היום בשוק והופך לאפשרי ומשתלם עבור רוב הארגונים. הפתרון הוא אגנוסטי למיקום נתונים, בין אם הם מרוכזים בענן ובין אם ב-on-premise.

"מספר צרכני המידע בארגונים הולך וגדל ואיתו גובר הצורך בשינוע אפקטיבי של נתונים", מוסר יוסי רודריק, מנכ"ל קבוצת UCL. "אנחנו, למעשה, עדים למגמה הולכת וגוברת של צורך בשינוע נתונים ב- real time, לצד הצורך הקריטי בהורדה של עומסים מבסיסי הנתונים. זו מגמה שתלך ותגבר עם הדרישות הדיגיטליות לנתונים זמינים ונגישים, לשם ניהול העסקים. לכל זה אנחנו מספקים היום מענה באמצעות פתרונות כמו אלה של ETLWorks שיאפשרו לארגונים להתמודד עם אחת הבעיות היסודיות בעולם אינטגרציית המידע ולעמוד בחזית הטכנולוגיה".

הפתרון של ETL Works מאפשר למשתמשים לבחור מתוך מאות מחברים, פורמטים והמרות על מנת לבנות זרימות אינטגרציה מורכבות של נתונים, בתוך דקות, ללא צורך בקידוד וללא התערבות של אנשי מקצוע ומפתחים. משתמשי הארגון השונים יכולים, באמצעות הכלי, לבחור מתי ובאיזו תדירות תפעל זרימת הנתונים ולעקוב אחריה בזמן אמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully