וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדלפה חושפת לכאורה את עיצוב סדרת האייפון 16

עודכן לאחרונה: 30.4.2024 / 11:11

הנה הם באים: הדלפה חדשה מציגה את מה שככל הנראה תהיה סדרת האייפון הבאה - עם כמה שינויים עיצוביים, בהם מסכים גדולים יותר. הנה כל הפרטים

סדרת האייפון 16 תוצג, על פי ההערכות (והמסורת), רק במהלך חודש ספטמבר. כמו בכל שנה, התקופה שקודמת לאירוע רצופה בהדלפות מרתקות ושמועות מסקרנות, המציעות הצצה אפשרית למכשירים החדשים. תמונה חדשה שדלפה לאחרונה חושפת את סדרת האייפון 16 במלואה, ומציגה עיצוב חדש ומידע מעניין על תכונות צפויות.

התמונה, שפורסמה על ידי המדליף המוכר סוני דיקסון, מציגה את גב המכשירים בסדרה. ניתן לראות בבירור את ההבדלים בגודל בין דגמי הפרו לדגמים הרגילים: לאייפון 16 פרו מקס צפוי מסך בגודל 6.9 אינץ', בעוד לאייפון 16 פרו צפוי מסך בגודל 6.3 אינץ'. אייפון 16 פלוס ישמור על גודל המסך של קודמו (6.7 אינץ'), ואילו האייפון 16 הבסיסי יהיה הקטן ביותר בסדרה עם מסך בגודל 6.1 אינץ'.

שני דגמי ה-לא-פרו צפויים להגיע עם עיצוב מצלמות אנכי חדש, שיאפשר, לפי השמועות, צילום וידאו מרחבי (Spatial Video). כל ארבעת הדגמים בסדרה צפויים להגיע עם מסגרת מסך דקיקה יותר, כאשר דגמי הפרו ישמרו על קצב רענון גבוה של 120Hz (ProMotion) בעוד דגמי ה-וניל והפלוס יישארו עם פאנלים 60Hz.

לפי הדיווחים, אייפון 16 ואייפון 16 פלוס יקבלו את כפתור הצילום (Action Button) שהוצג לראשונה בדגמי הפרו של סדרת האייפון 15. ייתכן שאפל תציג גם כפתור צילום חדש (Capture Button) עבור כל סדרת האייפון 16. מדובר בכפתור מכני עם משטח קיבולי שידמה את כפתורי הצילום הרכים המצויים במצלמות.

עוד דלפו לאחרונה גם קיבולות הסוללה של סדרת האייפון 16, המראות על שיפור קל בכל הדגמים למעט האייפון 16 פלוס שצפוי לקיבולת סוללה נמוכה ב-9% ביחס לדגם הקודם. כידוע, אפל צפויה להתמקד השנה, ככל הנראה, התכונות בינה מלאכותית שייחשפו באירוע ההכרזה ב-10 ביוני.

  • עוד באותו נושא:
  • אייפון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully